خانهاخبار
افشای تصاویر جاسوسی پورشه تایکان کراس توریسمو

افشای تصاویر جاسوسی پورشه تایکان کراس توریسمو

نسخه تولیدی کانسپت Porsche Mission E Cross Turismo تقریباً در مراحل پایانی توسعه، قبل از معرفی رسمی است. پیش بینی می شود خودروساز آلمانی قبل از پایان سال ، Taycan Cross Turismo را بصورت رسمی معرفی کند.
۱۳۹۹/۱/۱۵

روز گذشته مجموعه ای از عکس‌های جدید جاسوسی جدید از این مدل منتشر شد که نشان می‌دهند این خودرو تقریبا آماده معرفی است.

به نظر می‌رسد همه چیز از شکل بدنه گرفته تا چراغ‌های جلو و چراغ‌های روشنایی روز، روی این نمونه اولیه در فرم نهایی خود قرار دارد. پورشه حتی زحمت پنهان کردن بدنه را هم به خود نداده و فقط سعی دارد با مقداری نوار قرمز شکل دقیق چراغ‌ها را پنهان کند.

همان‌طور که قبلاً در عکس‌های جاسوسی از این واگن تمام الکتریکی مشاهده کرده بودیم، طراحی خودرو بسیار نزدیک به خودروی مفهومی سال 2018 خواهد بود که تنها دارای تفاوت‌های جزئی در طراحی چرخ ، رنگ‌های بیرونی و چند عنصر تزئینی است. این خبر خوبی است زیرا Mission E Cross Turismo بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

گذشته از بدنه زیباتر، کراس توریسمو در زیر پوسته تقریباً همان خودروی معمولی تایکان است که از دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند.

این بدان معناست که باید قادر باشیم قدرت مدل‌های Taycan 4S ، Taycan Turbo و Taycan Turbo S را با توان تولیدی بین 530 اسب بخار (395 کیلووات) تا 761 اسب بخار (567 کیلو وات) حدس بزنیم. هر سه خودرو باید به‌صورت استاندارد دارای سیستم تمام چرخ متحرک باشند و باید شتاب اولیه مناسبی را ارائه دهند.

در ابتدا اعتقاد بر این بود که Taycan Cross Turismo در ماه مارس گذشته با یک نمایش عمومی در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2020 معرفی خواهد شد. اما با لغو این نمایشگاه، تاریخ جدیدی برای معرفی رسمی هنوز درنظر گرفته نشده‌است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)