خانهاخبار
اندروید 10 به‌زودی به گلگسی A10s می‌رسد

اندروید 10 به‌زودی به گلگسی A10s می‌رسد

با ادامه روند انتشار اندروید 10 برای گلگسی‌های سامسونگ، حالا سامسونگ دهمین اندروید را به گلگسی A10s خود می‌رساند تا حتی این گوشی پایین رده هم از غافله اندروید جدید بازنماند.
۱۳۹۹/۱/۱۴

انتشار آپدیت دهمین نسخه از اندروید و رابط کاربری one 2.0 برای باقیمانده گوشی‌های هوشمند خانواده گلگسی سامسونگ ادامه دارد. این بار، نوبت به گلگسی A10s رسیده است تا به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های این سری در سال گذشته، و برادر پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در سومین یک‌چهارم سال مالی 2019 سامسونگ، به بالاترین نسخه موجود اندروید مجهز شود. البته فعلا این آپدیت در مالزی منتشرشده و این‌که چه زمانی به بازارهای جهانی خواهد رسید، سوالی است که باید صبر کنیم و ببینیم.

ازآنجایی‌که، این مدل از سری گلگسی، گوشی پایین رده و اقتصادی محسوب‌ می‌شود، نباید انتظار داشته ‌باشیم که همه ویژگی‌های رابط کاربری جدید سامسونگ را دارا باشد، هرچند این موضوع به این معنا نیست که حتی از قابلیت‌های جدید و کاربردی آن محروم بماند. همین‌طور احتمالا شاهد وجود همه قابلیت‌های جدید اندروید 10 در این گوشی نخواهیم بود. ویژگی جدیدی مانند، کنترل حرکتی در مسیریابی گوگل، کنترل بهبودیافته حریم خصوصی، رفاه دیجیتالی بهبودیافته، نظارت والدین و حالت فوکوس، ازجمله قابلیت‌هایی هستند که شاید خبری از آن‌ها در آپدیت A10s نباشد. الحاقیه امنیتی مارس 2020 هم در کنار آپدیت اندروید عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نوید

۱۳۹۹/۱/۱۶
چراa50 اپدیت ایرانش نمیادش؟??