خانهاخبار
آپدیت بزرگ دوربین برای سری گلگسی اس20 سامسونگ از راه می‌رسد

آپدیت بزرگ دوربین برای سری گلگسی اس20 سامسونگ از راه می‌رسد

بعد از مشکلاتی که برای دوربین‌های پرچم‌داران جدید سامسونگ گزارش شد، حالا سامسونگ با انتشار آپدیتی بزرگ نشان داد که قرار نیست این دوربین‌ها را فراموش کند.
۱۳۹۹/۱/۱۴

سامسونگ این بار، به‌جای شوخی اول آوریل، تصمیم گرفت که با اقدامی مسئولیت‌پذیرتر، گامی دیگر در جهت بهبود عملکرد دوربین‌های سری گلگسی اس20 برداشت. این آپدیت که دومین آپدیت نرم‌افزاری دوربین‌های گوشی‌های جدید سامسونگ محسوب می‌شود، از حجم بسیار بیشتری نسبت به قبل برخورداراست.

بعد از این‌که شکایت کاربران از فوکوس نامناسب گوشی اس20 اولترا به گوشی سامسونگ رسید، سامسونگ با ارائه آپدیتی کوچک، به این باگ اذعان کرد. البته بازخوردهای منفی کمی هم درباره دوربین سایر اعضای خانواده اس20 گزارش شد.

حالا، سامسونگ با تمام قوا برای حل مشکلات دوربینی خانواده پرچم‌دارش با آپدیتی اختصاصی و بزرگ (432MB) در کنار افزونه امنیتی آوریل اندروید، وارد میدان شده است.

اما برای این‌که بدانیم چه تغییراتی اعمال‌شده است باید صبر کنیم تا آپدیت به‌صورت جهانی هم عرضه شود چراکه، هنوز آپدیت تنها برای بیلد نامبرهای تایوان یا هنگ‌کنگ انتشاریافته است ولی شکی نیست که سامسونگ به بهبود عملکردی سخت‌افزارهای استلار دوربین‌هایش ادامه خواهد داد و شاهد حضور این دوربین‌ها در محصولات آینده سامسونگ نیز خواهیم بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)