خانهاخبار
سونی پیکچرز تقریبا تمامی آثار دردست ساخت خود را برای یکسال معلق کرد

سونی پیکچرز تقریبا تمامی آثار دردست ساخت خود را برای یکسال معلق کرد

سونی نیز برای مقابله با کرونا و همین‌طور جلوگیری از ضررمالی از توقف موقت تولید برخی از آثارش خبر داد.
۱۳۹۹/۱/۱۴

بسیاری از صنایع و شرکت‌ها، فعالیت‌های خود را با آغاز شیوع همه‌گیر کرونا‌ویروس، متوقف کرده‌اند. در این میان، سونی هم تمامی فیلم‌های در‌ دست ساختش را با توجه به لزوم در خانه ماندن و تعطیلی اکثر سینماهای آمریکای‌شمالی به حالت تعلیق درآورد.

سونی پیکچرز در بیانه‌ای، اعلام کرد که بسیاری از آثارش را به تعویق انداخته است. موربیوس، شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ، آنچارتد و پیتر خرگوشه 2 از جمله این آثار هستند.

image

تاریخ شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ، از بیستم تیرماه امسال به نیمه اسفند امسال و موربیوس، از دهم مرداد به آخرین روز سال 1399به عقب افتاد. همچنین، اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی آنچارتد، به جای پانزدهم اسفند 99 در تاریخ 16 مهرماه 1400 عرضه خواهد شد. پیترخرگوشه2، نیز در 26 دی‌ماه 1399 منتشر می‌شود.

کمپانی سونی پیکچرز، همین‌طور اشاره کرد که محصول مشترک سونی با مارول که هنوز عنوانی ندارد نیز در تاریخ اصلی‌اش منتشر نخواهد شد، هرچند که تاریخ جدیدی نیز اعلام نکردند.

بااین‌وجود، در بین همه این تغییرات، به نظر می‌رسد که سومین فیلم مارول با محوریت مرد عنکبوتی، دستخوش این تغییرات نمی‌شود، و دنباله‌ مرد عنکبوتی: دور از خانه، در تاریخ خودش یعنی اواخر تیرماه 1400 منتشر می‌شود.

این حرکت سونی که به‌نوعی حاکی از بسته ماندن سالن‌های سینما تا اواسط تابستان دارد، توسط سایر کمپانی‌های فیلم‌سازی بزرگ همچون وارنر بروز و دیزنی هم تکرار شده‌است. این کمپانی‌ها هم به ترتیب فیلم‌های واندر وومن 1984 و مولان را به تعویق انداخته‌اند که البته تنها تاریخ اکران واندر وومن 1984 به صورت مشخص به روز 24 مرداد معین گردیده است. در آخر نیز، نسخه سینمایی جدید جیمز باند، با عنوان، زمانی برای مردن نیست، به اواسط پاییز امسال انتقال یافت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)