خانهاخبار
لباس جدید Larte Design بر تن BMW X5

لباس جدید Larte Design بر تن BMW X5

کمپانی تیونینگ Larte Design کیت‌بدنه جدیدی را برای BMW های X3 ، X4 و X5 توسعه داده که چهره نویی از این سه خودروی لوکس را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۹/۱/۱۳

شهرت کمپانی Larte Design به این است که سالیان سال برای خودروهایی نظیر اینفینیتی ، مرسدس‌بنز ‌، لندروور ، و تسلا کیت بدنه توسعه داده اما این‌بار این تیونر تصمیم گرفته که ظرافت و هنر خود را نصیب بلند قامتان باواریایی‌ کند. تیونر مذکور کیت‌هایی برای مدل‌های X5 و X4 و X3 توسعه داده که ظاهری اسپرتتر و تهاجمی‌تر به خودرو می‌بخشد. طبق گفته شرکت تیونینگ مذکور ، کیت‌بدنه X5 طراحی جسورانه را با هنر و تجربه چیره‌دستان Larte Design در هم آمیخته است و از آن یک شاهکار تمام‌عیار پدید آورده‌اند.

اخیرا Larte Design اعلام کرده که مشتری کیت‌بدنه را می‌تواند از جنس فیبر کربن باکیفیت یا حتی کامپوزیت سفارش دهد. به‌علاوه می‌توان‌ برای تزئین، قطعات برونز را برای بیرون و حتی درون کابین، شخصی‌سازی کرد.

از دیگر ارتقاهای ظاهر می‌توان به موارد پیش رو اشاره کرد: اسپلیتر سپر جلو، رکاب‌ با ورودی هوا، آینه‌بغل کربنی، دیفیوزر سپر عقب با اگزوزهای آلومینیومی ذوزنقه‌ای شکل، اسپویلر صندوق عقب، دستگیره‌های درب و رینگ‌های ۲۲ اینچی در دو نمونه مشکی و برنز اندود.

قطعات مذکور برای برادران کوچک‌تر BMW X5 یعنی X3 و X4 در مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز موجود است. همچنین برای مدل X4 جلو پنجره فیبر کربنی و اسپلیترهای اسپرت قابل انتخاب است که حتی می‌تواند در ترکیب با دیفیوزر عقب، اسپویلر درب صندوق عقب و رینگ‌های ۲۱ اینچی مکمل نمای M Sport خودرو باشد.

 

درباره مدل X3 هم شرایط به همین منوال است و ترکیب مدل M Package با اجزای ذکر شده X4 ظاهری پرخاشگر و جسورتری برای ماشین رقم می‌زند. با تمام تفاصیل، متاسفانه در زیر کاپوت هیچ کدام خبری از تغییر نیست!

خود شرکت BMW خودرو X3 را با دو موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو شارژ و ۳ لیتری ۶ سیلندر توربو شارژ عرضه می‌کنند که هر کدام به ترتیب ۲۴۸ اسب‌بخار با ۲۵۸ نیوتن‌برمتر گشتاور و ۳۸۲ اسب‌بخار با ۳۶۹ نیوتن‌بر‌متر گشتاور قدرت دارند. برای X4 اوضاع کمی متفاوت است، همان موتورها به علاوه یک موتور ۳ لیتری توربو شارژ که توانایی تولید ۳۵۵ اسب‌بخار و ۳۶۵ نیوتن‌برمتر گشتاور را دارد قابل انتخاب است. مدل X5 نیز برای مدل پایه دارای موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر توربو شارژ با توانایی تولید ۳۵۵ اسب‌بخار و ۳۳۰ نیوتن‌برمتر گشتاور است؛ با این حال در مدل M50i صاحب یک موتور ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری با توربو دوقلو و ۵۲۳ اسب‌بخار با ۵۵۳ نیوتن‌برمتر گشتاور می‌شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)