خانهاخبار
آنر Play 9A با باتری بزرگ و اندروید 10 معرفی شد

آنر Play 9A با باتری بزرگ و اندروید 10 معرفی شد

کمپانی آنر یک گوشی جدید از خانواده play را با باتری 5000 میلی امپر ساعتی به عنوان محصولی میان رده معرفی کرد.
۱۳۹۹/۱/۱۱
image

دیروز، کمپانی آنر از یک عضو جدید از خانواده پلی را به عنوان گوشی میان رده و اقتصادی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 10 رونمایی کرد. ظرفیت باتری بزرگ این گوشی 1000 میلی آمپر ساعت از آنر  9X و Play 3 بیشتر است هرچند که دوربین 48 مگاپیکسلی آنها را ندارد.

 9A صفحه نمایشی 6.3 اینچی دارد که البته تنها باید به LCD کفایت کنید، و رزولوشن چندان بالایی هم ندارد (+720) همچنین از نسبت تصویری 20:9 پشتیبانی می کند که 70 درصد صفحه نمایش را شامل می شود. ناچ این گوشی که به شکل اشک در بالای صفحه دیده می شود، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی 1080 را درخود جای داده است.

image

 

دوربین اصلی این گوشی، 13 مگاپیکسل با دیافراگم 1.8 است که توانایی ضبط ویدیویی با کیفیت فول اچ دی را نیز دارد، دوربین دوم هم که تنها سنسوری برای تشخیص عمق است برای عکس برداری پرتره به کار می رود. (دوربین اولتراواید در این گوشی وجود ندارد.) ودر آخر، سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در پشت و وسط آن قرار دارد.

آنر Play 9A، چیپ مدیاتک هلیو P35 را در خود داده که از 8 هسته کورتکس A53 تشکیل می‌شود و پردازشگر گرافیکی آن هم PowerVR GE8320  است. همین‌طور 4 گیگابایت حافظه رم داشته و اندروید 10 با رابط کاربری Magic 3.0.1 در رگ‌هایش جریان دارد.

حافظه داخلی این گوشی به صورت پیش‌فرض 64 گیگابایت است که گزینه 128 گیگابایتی هم برای آن موجود است. هم‌چنین، از کارت حافظه با اسلات مجزا نیز تا 512 گیگابایت و بیشتر پشتیبانی می‌کند.

 

image

باتری بزرگ این گوشی که از نسل اول شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند متاسفانه تنها از طریق یک پورت مایکرو  USB شارژ می‌شود. با این حال، خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری هدفون حذف نشده و گیرنده رادیو نیز برای طرفدارانش موجود است. همین‌طور بلندگوهای این گوشی مجهز به سیستم صوتی اختصاصی هوآوی هستند که اگر هدفونتان را جدا کنید با وسعت صدای 88 دسیبلی بلندگوهای آن شگفت زده می‌شوید.

در بخش ارتباطات، آنر Play 9A، دو سیم‌کارت و با پشتیبانی از  4G و VoLTE است. همین‌طور وایفای 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث نسخه 5 هم از دیگر مشخصات این گوشی است. (خبری از NFC نیست)

هنوز خبری از عرضه جهانی این گوشی گزارش نشده است. در مقایسه، Honor Play 3 هرچند اندکی گران‌تر است اما دوربین 48 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید و همچنین پردازنده کایرین 710 سریع‌تری دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)