خانهاخبار
تاریخ رسمی رونمایی وان پلاس 8 اعلام شد

تاریخ رسمی رونمایی وان پلاس 8 اعلام شد

شرکت وان پلاس با توییتی اعلام کرد قصد دارد در تاریخ ۱۴ آوریل، از One Plus 8 رونمایی به عمل بیاورد
۱۳۹۹/۱/۱۱

شرکت وان پلاس امروز اعلام کرد گوشی One Plus 8 را در تاریخ ۱۴ آوریل به صورت مستقیم و آنلاین معرفی می‌کند. وان پلاس می‌گوید که این مجموعه شامل یک سری کامل از دستگاه‌های 5G خواهد بود و همین‌طور یک گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در میان آنان قرار دارد. سال گذشته گوشی وان پلاس از صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. اطلاعات منتشر شده خبر می‌دهند که در این  رویداد دو دستگاه One Plus 8 و One Plus 8Pro رونمایی می‌شوند. اگرچه به نظر می‌رسد گوشی سوم و ارزان‌تری به نام One Plus Z نیز این مجموعه را همراهی خواهد کرد.

image

گذشته از جزییات رسمی ارایه شده توسط وان پلاس درباره دستگاه‌های جدید خود، اخبار و شایعات فراوانی حول محصولات جدیدی که قصد رونمایی از آنان را دارد، وجود دارد. بعضی ادعا می کنند که وان پلاس بعداز پیوستن به کنسرسیوم بی‌سیم در ماه ژانویه، قصد دارد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به One Plus 8Pro بیاورد. همچنین استاندارد IP68 نیز برای اولین بار به گوشی‌های این شرکت می‌آیند که مقاوت در مقابل گرد و غبار را برای آنان تضمین می‌کند.

از نظر طراحی انتظار می‌رود دوربین سلفی پاپ آپ در نسل گذشته، جای خود را به حفره‌ای درون نمایشگر دهد. رنگ‌های این دستگاه که قبلا نیز به آن اشاره شده بود شامل مشکی، سبز و interstellar Glow خواهند بود. همین‌طور انتظار می‌رود نسخه پرو از دوربین چهارگانه بهره‌مند باشد در حالی که نسخه پایه را دوربینی سه گانه همراهی می‌کند.

شما می‌توانید رویداد رونمایی از گوشی‌های جدید وان پلاس را از طریق سایت این شرکت یا کانال یوتوب، در تاریخ ۱۴ آوریل و در ساعت ۱۱ به تماشا بنشینید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)