خانهاخبار
نام رسمی وان پلاس 8 لایت احتمالا وان پلاس Z خواهد بود

نام رسمی وان پلاس 8 لایت احتمالا وان پلاس Z خواهد بود

بر اساس اعلام افشاگر معروف، مکس واین‌باخ، وان پلاس احتمالا میان‌رده سری بعدی تلفن‌های هوشمند خود را با نام وان پلاس Z راهی بازار خواهد کرد. انتظار داریم این گوشی در انتهای سه‌ماهه دوم سال معرفی شود.
۱۳۹۹/۱/۱۱

وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو دو پرچمدار آتی وان پلاس هستند که قرار است چند هفته دیگر معرفی شوند. البته سری وان پلاس ۸ یک میان‌رده قدرتمند هم خواهد داشت که تاکنون با نام وان پلاس ۸ لایت آن را می‌شناختیم. بعید است که این دستگاه همراه با وان پلاس ۸ و ۸ پرو معرفی شود و طبق گزارش‌های جدید باید در پایان سه‌ماهه نخست امسال شاهد رونمایی از آن باشیم. مکس واین‌باخ که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۲۰ و گلکسی فولد ۲ از خود به جا گذاشته حالا اطلاعات مهمی را درباره این تلفن هوشمند منتشر کرده است. او مدعی است که نام رسمی میان‌رده این شرکت وان پلاس Z خواهد بود.

این افشاگر ابتدا گفته بود وان پلاس می‌خواهد برند قدیمی وان پلاس X را به بازار برگرداند اما حالا مدعی شده که منبعش می‌گوید گوشی مذکور با نام وان پلاس Z به بازار می‌آید. با بازگشت برند وان پلاس Z می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده میان‌رده‌های قدرتمند بیشتری از این خانواده معرفی شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره وان پلاس Z در دسترس نیست.

بر اساس شایعات قبلی وان پلاس Z یا همان وان پلاس ۸ لایت احتمالا نمایشگری ۶.۴ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. لبه‌های نمایشگر این گوشی احتمالا خمیدگی ندارد و حفره‌ای کوچک برای دوربین سلفی روی آن قرار گرفته است. وان پلاس Z به احتمال زیاد از چیپست دیمنسیتی 1000L مدیاتک استفاده می‌کند و از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۳۰ واتی بهره می‌برد.

مطابق گزارش‌ها، وان پلاس Z دوربینی سه‌گانه شامل لنزهای ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این تلفن هوشمند احتمالا در مدل‌های ۸ + ۱۲۸ گیگی و ۸ + ۲۵۶ گیگی وارد بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت مدل پایه این موبایل ۴۹۵ دلار باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)