خانهاخبار
پایان راه مرسدس بنز S کلاس کوپه و کانورتیبل

پایان راه مرسدس بنز S کلاس کوپه و کانورتیبل

آشکار است که تولید کنندگان خودرو در سراسر جهان با تمرکز روی نقاط قوت خود، ارزش بازار و یا با تولید مدلهای جدید با فناوری های جدید، شروع به کاهش یا حذف محصولات قدیمی خود می‌کنند. بنابراین برخی از اتومبیل ها باید بروند ، و جای خود را به یک مدل جدید با پلتفرم کاملاً جدید که دارای برخی از فناوری های هیبریدی یا EV است، بدهند.
۱۳۹۹/۱/۱۱

بنابراین جای تعجب ندارد که رسانه ها شروع به انتشار شایعات در مورد سرنوشت مرسدس بنز S کلاس کوپه و کانورتیبل نمایند. بنابراین شایعات با معرفی پرچمدار جدید مرسدس بنز بر پایه پلتفرم پیشرفته MB EQS، در سال آینده دیگر شاهد نسخه های گرند تور از این تولیدکننده آلمانی نخواهیم بود.

image

طیق اظهارات وبلاگ  Mercedes-Benz Passion، مرسدس بنز به دنبال كاهش تعداد مدل های موجود در خط تولید بوده و این دو مدل بخشی از وسایل نقلیه در نظر گرفته شده هستند.

طبق گفته مرسدس، کلاس S هنوز هم می تواند تا ماه می سفارش داده شود اما تولید آن در اوت سال جاری متوقف می‌شود.

هرچند هر دو مدل در سال 2017 مورد فیس-لیفت قرار گرفتند و نسبتا تازگی خود را حفظ کرده‌اند، اما در زیر پوسته مبتنی بر نسل ششم S کلاس هستند که اکنون حدود هفت سال است در بازار حضور دارد.

در حالی که S کلاس سدان همیشه از بازاری پررونق برخوردار خواهد بود ، اما منطقی است که از پلتفرم EQS در جایگاه بالاتری استفاده شود. این پلتفرم جدید وظیفه ارائه آسایش و فن‌آوری های جدید، بیش از هر آنچه که اکنون کلاس S ارائه می‌دهد را برعهده خواهد داشت.

 البته هنوز هیچ چیز رسما تأیید نشده است و مرسدس بنز هیچ سخنی مبنی بر خاتمه تولید منتشر نکرده است. مرسدس بنز EQS  ظاهراً امسال معرفی شده وبرای فروش در سال 2021 دردسترس قرار خواهد گرفت.

این خودرو لوکس‌ترین تجربه EV را ارائه می دهد و بر روی یک پلت فرم کاملاً جدید ساخته شده است که راه مدل های آینده الکتریکی  مرسدس را نشان می‌دهد.

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک بوده و از یک جفت موتور الکتریکی با قدرت نزدیک به 500 اسب بخار و شعاع حرکتی در حدود 500 کیلومتر بهره‌مند خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)