خانهاخبار
اپل واچ بعدی روی دکمه تاج خود تاچ آیدی خواهد داشت

اپل واچ بعدی روی دکمه تاج خود تاچ آیدی خواهد داشت

بر اساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده، نسل بعدی اپل واچ در زیر دکمه تاج خود از سیستم تشخیص اثر انگشت تاچ آیدی استفاده خواهد کرد. در این گزارش به چند قابلیت دیگر نیز اشاره شده است.
۱۳۹۹/۱/۹

گزارش مشترک وب‌سایت The Verifier و iUpdate شماری از ویژگی‌های جدید نسل بعدی اپل واچ را افشا کرده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها قابلیت تشخیص اثر انگشت از طریق سیستم تاچ آیدی است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

در این گزارش گفته شده که اپل سیستم تاچ آیدی را درون دکمه تاج اپل واچ بعدی قرار داده است. با این کار کاربران راحت‌تر می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند و دیگر نیاز نیست هر بار که ساعت را دستشان می‌کنند پین بزنند. اپل واچ بعدی از استاندارد بهتری برای مقاومت در برابر آب برخوردار است. در حال حاضر، اپل واچ سری ۵ استاندارد IPX7 دارد.

image

از قابلیت‌هایی که در watchOS 7 اضافه شده می‌توانیم به فرمان Hey Siri، سنجش اکسیژن خون و ردیابی بومی از وضعیت خواب اشاره کنیم که کاربران اپل واچ مدت‌هاست منتظر آن هستند. البته اشاره به این قابلیت‌ها فعلا در حد شایعه است و هیچ‌کس نمی‌داند که این ویژگی‌ها در مدل بعدی اپل واچ اضافه خواهد شد یا نه.

در انتهای این گزارش آمده اپل در حال کار روی نسل هفتم ساعت هوشمند این شرکت است و احتمالا تاچ آیدی را در زیر نمایشگر اپل واچ سری ۷ قرار خواهد داد. با این حال، از آن‌جایی که هنوز زمان زیادی تا عرضه و تولید این محصول باقی مانده فعلا نمی‌توانیم از چیزی مطمئن باشیم.

image

گزارش مذکور همچنین تمام شایعاتی را که درباره گرد بودن طراحی اپل واچ وجود دارد رد کرده است. نقشه‌های کوپرتینویی‌ها دائما در حال تغییر است، بنابراین به سختی می‌توان تعیین کرد که کدام شایعه درست و کدام یک نادرست است. علاوه بر این، گفته شده که نسل دوم اپل واچ احتمالا آپدیت watchOS 7 را دریافت نخواهد کرد.

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل قرار است به صورت آنلاین در ماه ژوئن برگزار شود هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)