خانهاخبار
احتمال تعویق عرضه چند ماهه آیفون 12 به دلیل ویروس کرونا

احتمال تعویق عرضه چند ماهه آیفون 12 به دلیل ویروس کرونا

پیش از این انتظار می‌رفت خانواده آیفون 12 اپل در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود، اما با گسترش ویروس کرونا در سرتاسر جهان اکنون بنظر می‌رسد که اپل در سیاست خود مبنی بر عرضه ایفون ها تجدید نظر کند. سال 2020 قرار بود یک سال مهم برای دستگاه های گوشی همراه اپل باشد، زیرا گفته می‌شود این مدل ها اولین ایفون های مجهز به فناوری 5Gخواهند بود. با این وجود، همه گیر شدن ویروس کرونا ممکن است اپل را وادار به انجام یک حرکت بی سابقه کند.
۱۳۹۹/۱/۹

طبق گزارش جدیدی از آسیا ، اپل در حال آماده سازی برای تأخیری چند ماهه در عرضه آیفون‌های جدید است، زیرا همه‌گیری  COVID-19 تقاضای جهانی را تهدید می‌کند و در حال حاضر برنامه توسعه محصول اپل را مختل کرده است.

گفته می‌شود اپل بحث‌هایی داخلی مبنی بر احتمال تأخیر در عرضه آیفون 12 را مطرح کرده است. به گفته سه نفر از تیم توسعه آیفون، زنجیره تامین کنندگان تأکید کرده‌اند که توانایی تامین بعضی از قطعات حیاتی جهت تولید محصولات جدید را تا ماه سپتامبر نخواهند داشت.

image

جدا از محدودیت‌های زنجیره تامین ، طبق گزارش‌ها، اپل نگران این است که وضعیت فعلی اقتصاد جهانی اشتیاق مصرف‌کنندگان برای بروز کردن گوشی‌های هوشمند خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و این به خودی خود ممکن است منجر به کاهش ناامید کننده فروش اولین گوشی هوشمند 5G این شرکت شود.

به گفته یک منبع آگاه از بحث های داخلی، اپل واقعاً می‌خواهد اولین آیفون G5 به موفقیت بزرگی دست بابد.

هم اکنون اپل از نزدیک شیوع ویروس در ایالات متحده و اروپا، این بازارها را به عنوان دو بازار بزرگ زیر نظر دارد و ارزیابی می‌کند که آیا تأخیر در عرضه خانواده آیفون 12 ضروری است یا خیر.

تصمیم نهایی برای اعلام زمان بندی دقیق عرضه تا زمان برداشته شدن دستور قرنطینه توسط دولت کالیفرنیا ممکن نیست. در نتیجه در حال حاضر بیشتر کارمندان شرکت اپل از خانه کار می‌کنند.

یک منبع دیگر می‌گوید اپل تصمیم نهایی را حداکثر در ماه می خواهد گرفت این‌ها در حالی است که اپل از اظهار نظر خودداری کرده است؛ اما در بدترین حالت ممکن است عرضه مدل های آیفون 12 تا سال 2021 به تعویق بیافتد.

توسعه آیفون های 5G تحت تأثیر محدودیت های مسافرتی قرار گرفته است که در واکنش به همه گیری جهانی ویروس در ایالات متحده و چین، برقرار شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)