خانهاخبار
ردمی K30 پرو و K30 پرو زوم با اسنپدراگون 865 معرفی شدند

ردمی K30 پرو و K30 پرو زوم با اسنپدراگون 865 معرفی شدند

مطابق انتظار ردمی بالاخره از ارزان‌ترین تلفن‌های هوشمندی رونمایی کرد که از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 865 استفاده می‌کنند. این دو دستگاه ردمی K30 پرو و ردمی K30 پرو زوم نام دارند.
۱۳۹۹/۱/۶

ردمی K30 پرو و ردمی K30 پرو زوم بالاخره پس از هفته‌ها انتظار از راه رسیدند. این دو دستگاه طراحی متفاوتی نسبت به ردمی K30 و ردمی K30 5G دارند و از دوربین سلفی پاپ‌آپ و دوربین اصلی چهارگانه‌ای بهره می‌برند که ماژول دایره‌ای دارد. همان طور که انتظار می‌رفت، موتور محرک این دو دستگاه چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است که برای استفاده از 5G از مودم X55 استفاده می‌کند. هر دو مدل ردمی K30 پرو باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و در اصل تنها تفاوت‌شان در دوربین عقب آن‌هاست.

ردمی K30 پرو مجهز به نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت +FHD است که ناچ یا حفره‌ای روی آن قرار ندارد، در عوض در این دستگاه از دوربین سلفی پاپ‌آپی استفاده شده که میزبان لنزی ۲۰ مگاپیکسلی است. نمایشگر موبایل جدید ردمی حاوی حسگر اثر انگشت است و با نسبت تصویر ۲۰:۹ از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی استفاده می‌کند.

در قاب پشتی ردمی K30 پرو دوربینی چهارگانه به چشم می‌خورد که لنز اصلی آن لنز ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است. در کنار آن شاهد حضور لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم.

image

اگر می‌خواهید به لنز تله‌فوتو دسترسی داشته باشید باید به سراغ مدل ردمی K30 پرو زوم بروید که به جای لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو از لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو همراه با زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم هیبریدی ۳۰ برابری استفاده می‌کند. هر دو مدل ردمی K30 پرو قادر به ضبط ویدیوهای 8K است.

این دو تلفن هوشمند در کنار اسنپدراگون ۸۶۵ از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برند. هر دو مدل ردمی K30 پرو از باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند که با شارژ سریع ۳۳ واتی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جذاب این دو گوشی می‌توانیم به موتور بهبودیافته ویبره هپتیکی، وای فای ۶، ان‌اف‌سی، مادون قرمز و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

image

ردمی K30 پرو در رنگ‌های خاکستری، بنفش، سفید و آبی به بازار می‌آید. قیمت مدل پایه این گوشی با ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۴۲۵ دلار، مدل ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۴۸۰ دلار و مدل ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی ۵۲۰ دلار است. ردمی K30 پرو زوم نیز در مدل پایه ۶ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۵۳۵ دلار و در مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی با قیمت ۵۶۵ دلار به فروش می‌رسد.

هر دو مدل ردمی K30 پرو از چهارم آوریل وارد بازار چین می‌شوند اما هنوز تاریخی برای عرضه جهانی آن‌ها اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)