خانهاخبار
ویروس کرونا باعث تعطیلی فروشگاه‌های بست بای شد

ویروس کرونا باعث تعطیلی فروشگاه‌های بست بای شد

شرکت بست بای در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا فروشگاه‌های خود را تعطیل می‌کند و امکان تحویل خیابانی محصولات را برای خریداران فراهم می‌سازد.
۱۳۹۹/۱/۶

بست بای در ابتدا قصد داشت محدودیت ورود افراد به فروشگاه‌های خود را به ۱۰ تا ۱۵ نفر محدود کند، اما گسترش فزاینده ویروس کرونا باعث شده تا این غول بزرگ خرده‌فروشی آمریکایی تصمیم به تعطیلی کامل شعب خود بگیرد. مدیرعامل شرکت بست بای، کوری بری، در بیانیه‌ای با اشاره به این موضوع گفت تعطیلی فروشگاه‌های این کمپانی از همین هفته آغاز می‌شود:

ما از روز یکشنبه، ۲۲ مارس، خدمات کنار خیابانی خود را در تمام نقاط کشور [آمریکا] به گونه‌ای فراهم می‌کنیم که نیازی به ارتباط نزدیک وجود نداشته باشد. ما به جای درخواست از شما برای حضور در فروشگاه‌های شرکت این امکان را فراهم می‌کنیم که از طریق وب‌سایت BestBuy.com یا اپلیکیشن بست بای بتوانید محصولات خود را در کنار خیابان‌ها دریافت کنید.

اگر به هر دلیلی محصول مورد نظر خود را از قبل سفارش نداده باشید و آن محصول در انبار موجود باشد، یکی از کارکنان ما با مراجعه به انبار کالای مربوطه را برداشته و آن را در کنار خودرو به شما تحویل می‌دهد.

بری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت که با وجود تغییر شرایط کاری کارکنان این شرکت همچنان دستمزد خود را دریافت خواهند کرد. کارکنان با توجه به میانگین ساعات کاری خود در ۱۰ هفته گذشته حقوق می‌گیرند. روش جدید تحویل کالا در کنار خیابان به مشتریان اجازه می‌دهد تا بدون حضور در فروشگاه‌های این شرکت به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

اقدامات بست بای در مقابله با ویروس کرونا

image

بست بای تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از کارکنان و مشتریان این شرکت محافظت کند. در حال حاضر حداقل ۱۲ هزار نفر در ایالات متحده به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و روز به روز بر شمار مبتلایان افزوده می‌شود. شرکت‌های مختلف دنیای فناوری سعی دارند با به حداقل رساندن نیاز به حضور در محیط‌های بسته و کاهش فاصله اجتماعی از تشدید شرایط ناشی از ویروس کرونا جلوگیری کنند.

اقدامات بست بای شباهت زیادی به اقدامات مایکروسافت دارد که تصمیم گرفته بود تمام فروشگاه‌های خود را موقتا تعطیل کند تا احتمال ابتلا به کووید-۱۹ را کاهش دهد. مایکروسافت قول داده که در دو هفته آینده دستمزد کامل کارکنان خود را مطابق گذشته پرداخت کند. با این حال، در حال حاضر صحبتی پیرامون زمان بازگشایی فروشگاه‌های بست بای به میان نیامده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)