خانهاخبار
تولید 1 میلیون ماسک در ماه توسط فیات_کرایسلر برای مقابله با Coronavirus

تولید 1 میلیون ماسک در ماه توسط فیات_کرایسلر برای مقابله با Coronavirus

با گسترش سریع موارد کرونا ویرویس در سرتاسر جهان ، Fiat Chrysler Automobiles اعلام کرد در حال تهیه منابع برای تولید ماسک های پزشکی است.
۱۳۹۹/۱/۶

روز گذشته این خودروساز از برنامه ای گسترده برای تولید یک میلیون ماسک پزشکی در ماه خبر داد. طبق این بیانیه تمامی این ماسک ها بصورت رایگان بین افسران پلیس، آتش نشانان، کلینیکهای مراقبت های بهداشتی و بیمارستان های ایالات متحده ، کانادا و مکزیک توزیع می شوند. در حال حاضر این خودروساز در حال ایجاد واحد های تولید ماسک و تهیه مواد اولیه لازم است؛ اما در کنفرانس مطبوعاتی شرکت مکانهای تولیدخاصی ذکر نشده ‌است. همچنین بازه زمانی مشخص برای ساخت و تحویل ماسک ها نیز اعلام نشده است. اما پیش‌بینی می‌شود روند تولید ماسک ها در هفته های آینده آغاز شود.

طبق این اعلامیه این ابتکار برجسته نخستین اقدام در راستای یک برنامه جهانی چند جانبه برای کمک به مبارزه با COVID-19 است. از فاز های بعدی این اقدام می‌توان به بکارگیری تاسیسات فیات_کرایسلر برای ساخت دستگاه های تهویه صنعتی برای بیمارستان ها اشاره نمود. لازم بذکر است که پیش از این جنرال موتورز نیز آمادگی خود را جهت ساخت چنین دستگاه هایی برای مبارزه علیه Coronavirus اعلام نموده است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)