خانهاخبار
پیام‌های شما در اپلیکیشن Messages گوگل به صورت خودکار حذف می‌شوند!

پیام‌های شما در اپلیکیشن Messages گوگل به صورت خودکار حذف می‌شوند!

اگر از جمله افرادی هستید که همچنان به اس ام اس‌های خود اهمیت می‌دهید، خبر نگران کننده‌ای را برای شما به همراه آورده‌ایم.
۱۳۹۹/۱/۵

اپلیکیشن Google Messages این روزها در بسیاری از محصولات اندرویدی به صورت پیش فرض نصب شده یا برخی افراد ترجیح می‌دهند تا از آن استفاده کنند. اگر شما هم در دسته استفاده کنندگان از این نرم‌افزار قرار می‌گیرید و برخی پیام‌ها از اهمیت بالایی برای شما برخوردار هستند، باید بدانید که این اپلیکیشن به یک باگ وحشتناک مجهز است.

بر اساس گزارشی که توسط Android Authority منتشر شده، بسیاری از کاربران از این موضوع شکایت داشته‌اند که پیام‌های آنها در اپلیکیشن Messages گوگل به صورت خودکار، بدون اجازه و بدون هیچ اطلاعی حذف شده است.

Android Authority همچنین گزارش داده است که برخی کاربران، پیام‌های جدید را در قالب ارسال شده از شخصی دیگر دریافت می‌کنند و از طرف دیگر، پیش از حذف پیام‌های اشاره شده، اپلیکیشن Messages کرش کرده و به صورت خودکار بسته می‌شود.

قضیه اینجا عجیب و غریب به نظر می‌رسد که ظاهرا مسئولان گوگل از این موضوع با خبر بوده، اما هیچ راه حل کاربردی و امنی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند.

image

 

به این ترتیب شما می‌توانید یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

  • فکتوری ریست و بازگرداندن اطلاعات
  • حذف اپلیکیشن Messages گوگل از پلی استور (به این ترتیب به حالت تنظیمات کارخانه خود باز می‌گردد)
  • پاک کردن کش و حافظه اپلیکیشن Google Messages

اگر با انجام این کارها، مشکل همچنان پابرجا بود، می‌توانید از اپلیکیشن پیام رسان دیگری استفاده نمایید.

اگر مایل به انجام چنین کاری هستید، ما اپلیکیشن SMS Organizer که توسط مایکروسافت تولید شده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نرم‌افزار به صورت رایگان در پلی استور گوگل برای دانلود قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)