خانهاخبار
مشخصات گلکسی A71 5G در TENAA مشاهده شد

مشخصات گلکسی A71 5G در TENAA مشاهده شد

بر اساس اطلاعاتی که در مرجع TENAA منتشر شده، گلکسی A71 5G از چیپست اگزینوس 980 استفاده می‌کند که مودم 5G یکپارچه دارد. با سایر مشخصات این دستگاه آشنا شوید.
۱۳۹۹/۱/۴

این نخستین باری نیست که اطلاعاتی درباره گلکسی A71 5G منتشر می‌شود. این تلفن هوشمند قبلا از مرجع اطلاعاتی 3C مجوز گرفته و در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده بود تا با بخشی از مشخصات آن آشنا شویم.

اکنون دستگاهی ناشناخته با شماره مدل SM-A7160 در مرجع TENAA ظاهر شده و می‌توانیم به بخش زیادی از مشخصات جدید آن دسترسی داشته باشیم. بر اساس اعلام TENAA، این گوشی که احتمالا همان گلکسی A71 است یک باتری ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی ۱۶۲ در ۷۵ در ۸.۱ میلی متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دسترس نیست و چیزی درباره اندازه نمایشگر یا دوربین و چیدمان آن‌ها نمی‌دانیم. علاوه بر این، فعلا رندر یا تصویری از گلکسی A71 5G منتشر نشده تا با طراحی این گوشی آشنا شویم.

با این حال، پیرامون مشخصات داخلی گلکسی A71 5G می‌دانیم که این گوشی از چیپست اگزینوس ۹۸۰ به همراه مودم Shannon 5G استفاده می‌کند. گفتنی است، برخلاف اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵، این چیپست به صورت یکپارچه مودم 5G دارد. در کنار این تراشه ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی قابل ارتقایی قرار گرفته که ظرفیت آن را نمی‌دانیم.

در بخش دوربین، گلکسی A71 5G از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در بخش سلفی دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی همچنین از درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، بلوتوث ۵ و اندروید ۱۰ بهره می‌برد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Dr.m

۱۳۹۹/۳/۳۱
ببخشید به نظرتون کی این نسخه وارد ایران میشه؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱/۵
خیلی هم عالی✅
این گوشی فروشش از سریs20 بیشتر میشه به دو دلیل:
اول اینکه، چیپست ادغام شده با 5G?
دوم اینکه، قیمتش نسبت به سریS بسیار اقتصادیه. اونم در شرایط حساس کنونی!
واقعاً توی این چند سالی که در مقطعِ حساسِ کنونی هستیم، هیچ مقطع حساس کنونی به اندازهٔ مقطع حساس کنونی، مقطع حساس کنونی نبوده!