خانهاخبار
کدهای iOS 14، یکی از قابلیت های آیفون 12 را لو داد!

کدهای iOS 14، یکی از قابلیت های آیفون 12 را لو داد!

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد آن بودیم که کدهای iOS 14 باز هم ویژگی‌های آیفون نسل آینده را افشا کرد.
۱۳۹۹/۱/۱

سیستم عامل آی او اس 14 هنوز منتشر نشده و در حال تست و آزمایش است. برخی افرادی که به نسخه آزمایشی این پلتفرم دسترسی داشته‌اند، با گشت و گذار و کنکاش در کدهای آن، موفق شده‌اند تا برخی قابلیت‌های آیفون‌های نسل بعد را کشف و در اختیار رسانه‌های خبری بگذارند.

به عنوان آخرین مورد، می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که تنها دو مدل از آیفون‌های جدید، به سنسور سه بعدی Time of Flight مجهز خواهد بود. به کمک این قطعه، کیفیت عکاسی بهبود قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و قابلیت‌های واقعیت افزوده نیز بهتر و دقیق‌تر خواهد شد. به این ترتیب شناسایی اشیاء و محیط پیرامون افراد با دقت بیشتری اسکن شده و نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.

مسئولان وب سایت 9to5Mac، اطلاعات جالب و هیجان انگیزی از کدهای آی او اس 14 به دست آورده‌اند و به این صورت، با ما به اشتراک گذاشته‌اند:

بر اساس کدهای iOS 14، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که تنها دو مدل از خط تولید آیفون 12، به سنسور ToF مجهز خواهد بود و مدل‌های دیگر، از این ویژگی بی بهره خواهند بود.

آیفون‌های 2020 اپل در حال حاضر با کد نام d5x شناخته می‌شوند. بد نیست بدانید که آیفون 11 اپل تا پیش از زمان عرضه، با کد نام d4x در میان اهالی کوپرتینو صدا زده می‌شد. اما تنها دو مدل از از آیفون‌هایی که در سال جاری معرفی خواهند شد، به سنسور Time of Flight مجهز خواهند بود که بر اساس پیش بینی‌ها، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس خواهند بود.

image

 

دوربین آیفون‌های جدید در کنار خود، سنسور سه بعدی Time of Flight را می‌بینند. یک دوربین واید، یک دوربین اولترا واید و یک دوربین تله فوتو، در کنار این قطعه سخت‌افزاری قرار خواهد گرفت. سنسور سه بعدی Time of Flight کمک می‌کند تا قابلیت‌های واقعیت افزوده وارد دنیایی جدید شوند.

همچنین پیش‌تر پیش بینی شده بود که آیپد پروهای جدید به سنسور Time of Flight مجهز خواهند بود و برخی منابع نیز بر این باور بودند که این محصول، از دوربین سه گانه برخوردار باشد. روز گذشته، این محصول معرفی شد و در نهایت، شاهد قرارگیری سنسور یاد شده در تبلت جدید اپل بودیم. اما اثری از دوربین سه گانه در این محصول دیده نشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)