خانهاخبار
قیمت گوشی هوشمند اکسپریا پرو سونی مشخص شد

قیمت گوشی هوشمند اکسپریا پرو سونی مشخص شد

مشکلات کمپانی سونی در سال‌های گذشته رفته رفته افزایش یافته است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

با وجود اینکه شرکت سونی مدت هاست که در بازار گوشی‌های هوشمند حضور دارد، اما به نظر می‌رسد که این کمپانی ژاپنی قصد ندارد تا مشارکت خود با شرکت‌های دیگر را آنچنان ادامه دهد. اگر بخواهیم صادق باشیم، تجارت قسمت موبایل کمپانی سونی در حال حاضر اوضاع مناسبی ندارد و این درگیری‌ها با بسته شدن وبسایت رسمی سونی موبایل، به نقطه اوج خود رسیده است.

اما همان طور که پیش تر به سمع و نظر شما رساندیم، با وجود عدم فروش مناسب محصولات، کمپانی سونی همچنان به تولید گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد. آخرین محصول این شرکت، یعنی اکسپریا 1 مارک 2 یک محصول پرچمدار تمام و عیار به حساب می‌آید.

هنگام معرفی Xperia 1 II، اشاره‌ای به محصول جدیدی با نام اکسپریا پرو شد، اما متأسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن در اختیار رسانه‌های خبری قرار نگرفت. این محصول هنگام معرفی اکسپریا 1 مارک 2، شانس رونمایی را از دست داد، اما به نظر می‌رسد که یک دلیل منطقی پشت این اتفاق قرار داشته است.

گوشی هوشمند اکسپریا پرو، محصولی فوق‌العاده و مخصوص عکاسانی است که از دوربین‌های آلفای سونی استفاده می‌کنند. این محصول در کشورهای منتخب و با قیمتی عرضه خواهد که هنوز اشاره‌ای به آن نشده است. اما شایعات جدید حاکی از آن است که اکسپریا پرو با قیمتی بین 200 تا 300 دلار بیشتر از Xperia 1 II عرضه خواهد شد. این بدان معناست که محصول فوق حرفه‌ای سونی احتمالا با قیمتی دست کم 1200 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

یکی از کشورهایی که برای عرضه اکسپریا پرو انتخاب شده، آمریکا است. اما متأسفانه کشورهای دیگر قرار گرفته در لیست در حال حاضر به عنوان اسرار شرکت باقی مانده‌اند.

گوشی هوشمند Xperia Pro، محصولی با نمایشگر 6.5 اینچی CinemaWide و رزولوشن 4K خواهد بود که از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) پشتیبانی کرده و به درگاه مستقیم HDMI برای اتصال مستقیم به دوربین نیز مجهز است. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین سه گانه (12 + 12 + 12 مگاپیکسل)
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • 8 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 512 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 1 ترابایت)

مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است. این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 مجهز است. متأسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه آن عنوان نشده است. اما به نظر نمی‌رسد که با اختلاف زمانی زیادی نسبت به اکسپریا 1مارک 2 که در فصل بهار سال جاری میلادی از راه خواهد رسید، در دسترس خریداران قرار گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

aaa

۱۳۹۸/۱۲/۲۹
https://www.sony.com/electronics/mobile