خانهاخبار
سرویس استریم گیم سامسونگ به کار خود پایان داد

سرویس استریم گیم سامسونگ به کار خود پایان داد

خدمات سرویس استریم بازی در دنیای امروزی، خواهان زیادی پیدا کرده و شرکت‌های زیادی، به دنبال اضافه شدن به این عرصه هستند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

سال گذشته، کمپانی سامسونگ با سرویس PlayGalaxy Link، وارد این دنیا شد. اما در سال جاری، تصمیم آنها با تغییر مواجه شد و مسئولان این شرکت کره‌ای اعلام کردند که به کار این سرویس پایان خواهند داد.

شرح این تصمیم در وب سایت PlayGalaxy به این صورت عنوان شده است:

بعد از مکالمات و جلساتی که مسئولان کمپانی سامسونگ با یکدیگر داشتند، در نهایت تصمیم بر این شد که سرویس PlayGalaxy Link در تاریخ 27 مارچ، مصادف با هشتم فروردین ماه به کار خود پایان دهد. به این ترتیب کارمندان و مهندسانی که در این قسمت فعالیت می‌کردند، تلاش و تمرکز خود را روی محصولات جدید سامسونگ که در آینده نزدیک ارائه خواهد شد، وقف می‌کنند.

سامسونگ پیش تر به کمک تکنولوژی توسعه یافته شرکت Parsec، اقدام به استریم بازی‌ها از کامپیوتر به محصولات خود از طریق وای فای یا ارتباط سلولار می‌کرد. از این پس، علاقمندانی که همچنان مایل به استفاده از این سرویس باشند، به صورت مستقیم به وب سایت Parsec هدایت می‌شوند.

image

 

در حال حاضر با وجود سرویس‌هایی مانند GeForce Now ،Project xCloud ،Google Stadia و Shadow، که استریم بازی‌ها را از سرورهای ابری به نمایشگرها می‌آورند، جایی برای خدمت جدید وجود ندارد. از طرف دیگر خدماتی مانند Stream Link و Nvidia GameStream به شما اجازه می‌دهد تا امکان استریم بازی‌ها از کامپیوتر یا لپ تاپ گیمینگ خود به سایر محصولات، تحت شبکه اینترنتی را در اختیار داشته باشید. به این ترتیب، جایی برای عرض اندام و پیشرفت سرویس PlayGalaxy Link سامسونگ وجود نداشت و آنها نیز تصمیم عاقلانه‌ای را اتخاذ کرده‌اند.

اما این شرکت کره‌ای، همچنان به تولید کنترلر مخصوص PlayGalaxy Link برای محصولات خود ادامه می‌دهد. این کنترلر در حال حاضر، محصولات اندرویدی تولید شده توسط دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند را نیز تحت پوشش خود قرار می‌دهد و از عناوین تولید شده توسط Steam Link و Play Store نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول در حال حاضر با قیمت 120 دلار در آمازون به فروش می‌رسد که در مقایسه با رقبا، قیمت نسبتا بالایی به نظر می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)