خانهاخبار
موتورولا گوشی Moto E6s را با نمایشگر 6.1 اینچی معرفی کرد

موتورولا گوشی Moto E6s را با نمایشگر 6.1 اینچی معرفی کرد

تلفن هوشمند موتو E6s جدیدترین عضو خانواده موتو E6 است که نمایشگر بلند قامت دارد و با دوربین دوگانه خود محصولی مختص کاربران عادی به حساب می‌آید.
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

موتورولا امروز از تلفن هوشمند جدیدی از سری E محصولات این شرکت با نام Moto E6s رونمایی کرد. این دستگاه به جمع موتو E6، موتو E6 پلی و موتو E6 پلاسی می‌پیوندد که چند ماه پیش معرفی شده بودند. موتو E6s نمایشگر بلند قامتی دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته است. در قاب عقب این گوشی دوربینی دوگانه قرار گرفته و سایر مشخصات سخت‌افزاری آن در حد گوشی‌های معمولی است.

موتو E6s نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع IPS LCD دارد و از رزولوشن +HD معادل ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. نسبت تصویر این گوشی ۱۹.۵:۹ و تراکم پیکسل آن 282ppi است. در ناچ قطره‌ای این پنل نمایش دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که میزبان لنزی با دیافراگم f/2.2 است.

در قاب عقب موتو E6s دوربینی دوگانه به همراه یک فلش LED به چشم می‌خورد. این دوربین شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 است. جنس بدنه این گوشی از پلی‌کربنات است و زیر لوگوی موتورولا حسگر اثر انگشت قرار دارد.

چیپست هلیو P22 مدیاتک موتور محرک موتو E6s است که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد. این دستگاه مجهز به ۲ گیگابایت رم است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته کاربران می‌توانند این ظرفیت را با کمک کارت حافظه جانبی افزایش دهند.

موتو E6s به صورت پیش‌فرض از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند. این گوشی یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژر ۵ واتی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به پشتیبانی از 4G LTE، بلوتوث ۴.۲، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه microUSB اشاره کنیم. ابعاد این گوشی ۱۵۵.۶ در ۷۳ در ۸.۵ میلی متر و وزن آن ۱۶۰ گرم است.

موتو E6s شباهت بالایی به موتو E6 پلاس دارد، با این تفاوت که موتو E6 پلاس در بخش دوربین سلفی از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و با شارژر ۱۰ واتی عرضه می‌شود. موتورولا هنوز اعلام نکرده که موتو E6s را در چه تاریخی وارد بازار خواهد کرد. آن‌ها صرفا گفته‌اند که این گوشی قرار است در هفته‌های آتی در آمریکای لاتین، اروپا و آسیا عرضه شود. موتو E6s در رنگ‌های آبی و قرمز به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)