خانهاخبار
هدفون پاوربیتس 4 اپل با باتری 15 ساعته معرفی شد

هدفون پاوربیتس 4 اپل با باتری 15 ساعته معرفی شد

اپل امروز از ایرفون بیسیم جدیدی به نام Powerbeats4 رونمایی کرد که قیمت آن 50 دلار نسبت به نسل قبلی کمتر شده اما قابلیت‌ها و عمر باتری بیشتری دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

ایرفون بیسیم Powerbeats4 در چند وقت اخیر بسیار خبرساز بوده و شایعات متعددی درباره آن منتشر شده است. این دستگاه حالا امروز رسما از راه رسیده تا با عمر باتری بالا و طراحی جذاب خود جایگزین Powerbeats3 شود. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا شما را با این دستگاه آشنا کنیم.

پاوربیتس جدید اپل الهامات زیادی از پاوربیتس پرو گرفته است. این دستگاه از همان تراشه نسل دوم ایرپاد و ایرپاد پرو استفاده می‌کند. این ایرفون بیسیم عمر باتری خود را نسبت به پاوربیتس ۳ سه ساعت افزایش داده و آن را به ۱۵ ساعت رسانده است. قیمت پاوربیتس ۴ با کاهش ۵۰ دلاری نسبت به نسل قبل حالا ۱۴۹ دلار است. این محصول در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۰ (۲۸ اسفند) عرضه می‌شود.

طراحی و قابلیت‌ها

image

پاوربیتس ۴ حالا از تراشه H1 استفاده می‌کند تا مشابه پاوربیتس پرو، ایرپاد و ایرپاد پرو باشد. این محصول ۱۵ ساعت عمر باتری دارد و از فرمان Hey, Siri پشتیبانی می‌کند. پاوربیتس ۴ علاوه بر کاهش زمان تاخیر قادر است با قابلیت Audio Sharing در iOS کار کند.

طراحی این دستگاه به طور مشخص از پاوربیتس پرو الهام گرفته شده با این تفاوت که دو گوشی را با سیم به هم وصل می‌کند. پاوربیتس ۴ کیس شارژر ندارد و صرفا می‌توانید آن را از طریق درگاه لایتنینگ شارژ کنید.

صدا و کنترل‌ها

image

پاوربیتس ۴ از نظر عملکرد طوری طراحی شده تا شبیه پاوربیتس پرو باشد. این دستگاه حالا به لطف میکروفن‌های دوگانه و شتاب‌سنج‌هایی که دارد می‌تواند تماسی باکیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. کنترل‌های پخش موسیقی در این محصول مشابه اما نه دقیقا مثل پاوربیتس پرو است.

در گوشی سمت چپ پاوربیتس ۴ کنترل روشن و جفت کردن قرار گرفته و در گوشی سمت راست می‌توانید صدا را کنترل کنید. علاوه بر این، در سمت راست دکمه‌ای موسوم به b وجود دارد که اجازه مدیریت آهنگ‌ها، تماس‌های تلفنی و فعال‌سازی سیری را فراهم می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

image

پاوربیتس جدید اپل از روز چهارشنبه در وب‌سایت Apple.com عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه ۱۴۹ دلار است و در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد کرد. طراحی جدید پاوربیتس ۴ و مشخصات خوب آن این دستگاه را به سایر محصولات اپل از جمله ایرپاد، ایرپاد پرو و پاوربیتس پرو نزدیک می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهراد

۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اون كابل لايتنينگ مشكي رو از كجا ميشه تهيه كرد ، قيمتش چنده؟