خانهاخبار
ردمی نوت 9S چهارم فروردین معرفی می‌شود

ردمی نوت 9S چهارم فروردین معرفی می‌شود

بر اساس پست شعبه مالزی شیائومی، زیربرند ردمی می‌خواهد در تاریخ 4 فروردین 1399 از موبایل تازه‌ای به نام Redmi Note 9S رونمایی کند. این دستگاه احتمالا دوربینی چهارگانه خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

ردمی هفته پیش در هند از دو گوشی جدید به نام‌های ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس رونمایی کرد. این دو دستگاه با توجه به قیمت خود از سخت‌افزار نسبتا قدرتمندی برخوردارند، اما نکته‌ای که باعث تعجب خیلی‌ها شد این بود که شاهد معرفی مدل غیرپروی این سری نبودیم. حالا شیائومی مالزی اعلام کرده که هفته آینده می‌خواهد از تلفن هوشمند جدیدی از همین خانواده به نام ردمی نوت 9S رونمایی کند.

ردمی نوت 9S قرار است در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۴ فروردین معرفی شود و با توجه به پوستری که از آن منتشر شده احتمالا باید منتظر دوربینی چهارگانه باشیم. همچنین از روی تصویر دیگری که در صفحه فیسبوک این شرکت به اشتراک گذاشته شده احتمالا می‌توانیم حدس بزنیم که دوربین سلفی این گوشی به صورت حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش آن قرار گرفته است.

image

در حال حاضر مشخص نیست که این مدل دستگاهی کاملا جدید است یا موبایلی است که پیش‌تر آن را دیده‌ایم و حالا قرار است با نام تازه‌ای وارد بازار شود. این گوشی اولین موبایل سری نوت ردمی با پسوند S نیست. این برند پارسال در هند از ردمی نوت 7S رونمایی کرد که نسخه‌ای از ردمی نوت ۷ با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بود. آن دستگاه چند ماه پس از عرضه ردمی نوت ۷ به بازار آمد که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۹/۳/۷
سلام
خسته نباشید
چرا مشخصات این گوشی رو نمی زارید تو سایتتون
بعید از شما اینقد دیر عمل کردن