خانهاخبار
بنچمارک هوآوی P40 پرو 5G در گیک‌بنچ مشاهده شد

بنچمارک هوآوی P40 پرو 5G در گیک‌بنچ مشاهده شد

به‌تازگی نسخه خاصی از هوآوی P40 پرو 5G در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده و بخشی از مشخصات این تلفن هوشمند قدرتمند را افشا کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

دو تلفن هوشمند هوآوی P40 و P40 پرو اواخر ماه گذشته میلادی از مرجع 3C چین مجوز گرفتند. هر دو گوشی پیش‌تر از مرجع TENAA هم تاییدیه دریافت کرده بودند. با این حال، مشخصات آن‌ها هنوز در این مرجع به اشتراک گذاشته نشده است. هوآوی اعلام کرده که سری P40 را در تاریخ ۷ فروردین معرفی می‌کند. اکنون P40 پرو روی سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده تا بیشتر با مشخصات آن آشنا شویم.

تلفن هوشمند Huawei ELS-NX9 که در گیک‌بنچ ۵ مشاهده شده ظاهرا نسخه‌ای مربوط به یک کشور خاص از P40 پرو است. این دستگاه در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۷۷۶ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۳۱۸۲ را کسب کرده است. هوآوی چیپستی از برند Kirin با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز را روی این گوشی قرار داده که ظاهرا Kirin 990 5G است.

حضور هوآوی P40 پرو در گیک‌بنچ از وجود ۸ گیگابایت حافظه رم در این دستگاه خبر می‌دهد. این گوشی از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند اما فاقد خدمات موبایلی گوگل یا GSM خواهد بود. هوآوی به عنوان جایگزین در این گوشی از خدمات موبایلی خود موسوم به HMS استفاده می‌کند که فروشگاهی برای اپلیکیشن‌ها به نام اپ‌گالری دارد.

ساعاتی پیش افشاگری به نام RODENT950 در توئیتی به قیمت احتمالی سری هوآوی P40 در بازار اروپا اشاره کرد. او گفت قیمت این محصولات برای مدل معمولی P40 از ۷۹۹ یورو آغاز شده و به ترتیب برای P40 پرو و P40 پرو پریمیوم ادیشن تا ۹۹۹ و ۱۱۹۹ یورو می‌رسد. هوآوی P40 پرو پریمیوم احتمالا دوربینی پنج‌گانه و نمایشگری با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)