خانهاخبار
مشخصات گوشی گلکسی A11 به صورت رسمی اعلام شد

مشخصات گوشی گلکسی A11 به صورت رسمی اعلام شد

امروز سامسونگ لیست جدیدی از گوشی‌های هوشمند آتی را روی وبسایت خبری خود قرار داد و در این میان نام گوشی گلکسی A11 هم به چشم می‌خورد که در این مدت شایعات زیادی درباره آن منتشر شده بود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

امروز سامسونگ لیست جدیدی از گوشی‌های هوشمند آتی را روی وبسایت خبری خود قرار داد و در این میان نام گوشی گلکسی A11 هم به چشم می‌خورد که در این مدت شایعات زیادی درباره آن منتشر شده بود. با این وجود رویداد خبری برای معرفی آن اعلام نشد و مشخصات منتشر شده نیز چندان کامل به نظر نمی رسد. با این حال می‌توانیم برخی از رندرهای رسمی را در تصاویر زیر مشاهده کنیم.



همانطور که از نام این گوشی پیداست، گوشی گلکسی A11 جدیدترین عضو از خانواده سری میان رده A است. این گوشی از صفحه نمایش 6.4 اینچی به همراه رزولوشن 720×1560 بهره می‌برد و دوربین سلفی آن به صورت پانچی جای گرفته که وضوح آن ۸ مگاپیکسل است و گشودگی دیافراگم آن f/2.0 است.
در بخش پشتی با یک دوربین سه گانه مواجه می‌شویم که سنسور اصلی وضوحی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 دارد که دو سنسور دیگر با وضح ۵ و ۲ مگاپیکسل به منظور ثبت تصاویر اولتراواید و میزان عمق آن را همراهی می‌کنند. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است. اندازه این گوشی برابر با 161.4 x76.3 x 8 میلیمتر است و ۱۷۷ گرم وزن دارد. با توجه به قیمت پایین این سری و تمام مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی ( و دیگر گوشی های سری A) استفاده از بدنه پلاستیکی برای گلکسی A11 قابل قبول به نظر می‌رسد.
در بخش مرکزی، گلکسی A11 از پردازنده هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی بهره می برد که متاسفانه مدل آن توسط سامسونگ اعلام نشده است و ۲ الی ۳ گیگ رم آن را همراهی می‌کنند. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در کنار پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ ۱۵ واتی را می‌توان جز نقاط قوت این گوشی دانست. علاوه بر موارد فوق، این گوشی در ۴ رنگ مشکی، آبی،سفید و قرمز عرضه خواهد شد.
هنوز مشخص نیست که این دستگاه در چه زمانی عرضه می‌شود و در بازار چه کشورهایی شاهد آن خواهیم بود. بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر سامسونگ بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)