خانهاخبار
آیا مک بوک ایر جدید هفته آینده معرفی می‌شود؟

آیا مک بوک ایر جدید هفته آینده معرفی می‌شود؟

مک بوک ایر اپل به عنوان یک لپتاپ سبک و در عین حال کاربردی، توجه برخی افراد را به خود جلب کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

مک بوک ایر، لپتاپ سبک اپل مدت‌هاست که بدون هدف، در دنیای تکنولوژی حضور دارد. این محصول نازک و کم وزن، با مشکلات زیادی در زمینه کیبورد روبرو است و مدت هاست که هیچ بروزرسانی خاصی برای آن ارائه نشده است.

اما امروز بر اساس اطلاعاتی که از یک منبع نامشخص در اختیار وب سایت MacRumors قرار گرفته، ظاهرا مقامات اپل قصد دارند تا ظرف هفته آینده، نسخه جدیدی از مک بوک ایر را به دنیای تکنولوژی معرفی نمایند.

آقای مینگ چی کو، یکی از تحلیل گران سرشناس حوزه فناوری پیش تر به این موضوع اشاره کرده بود که نسل جدید مک بوک ایر، به کیبوردی با مکانیستم قیچی مانند مجهز خواهد بود و به این ترتیب، مشکلاتی که کاربران همواره با کیبوردهای پروانه‌ای داشته‌اند، از این طریق بر طرف خواهد شد.

چندی پیش، اخباری مبنی بر ارائه لپتاپی با پردازنده ARM از سوی اپل در رسانه‌ها مطرح شده بود و حالا به نظر می رسد که روز موعود فرا رسیده است و مک بوک ایرها را می‌توان محصولی فوق‌العاده برای تست این قطعه به حساب آورد. این لپتاپ سبک و نازک، اولویت اول برخی افراد برای خرید یک محصول جمع و جور به حساب می آید و ارائه نسخه جدید آن با کیبورد اصلاح شده، می‌تواند یک خبر خوب برای این دسته کاربران به حساب آید.

image

 

پیش بینی می‌شود که در نسخه جدید مک بوک ایر شاهد بهبود عمر مفید باتری و پشتیبانی از LTE نیز باشیم.

اگر چنین خبر و اطلاعاتی صحت داشته باشد، لذا ظرف چند روز آینده اخبار مهم و دقیق‌تری پیرامون آن در رسانه‌های خبری مطرح خواهد شد. پس در هر لحظه با جی اس ام همراه باشید تا در جریان اخبار روز دنیای فناوری قرار گیرید.

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که ارتباط خوبی با مک بوک ایر اپل برقرار کرده و به دنبال خرید نسخه جدید آن باشید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)