خانهاخبار
ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد

ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد

جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شرکت‌های MTN در سال ۲۰۱۹، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای استراتژی کلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
image

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شرکت «ام‌تی‌ان ایرانسل»، با کسب بالاترین میانگین در شاخص‌های شش‌گانۀ این رقابت، موفق به دریافت «جایزۀ اصلی» بین شرکت‌های گروه MTN شد.

شاخص‌های ارزیابی این رقابت سالانه در حوزه‌های «بهترین تجربه مشتری» (Best Customer Experience)، «تمرکز و بهره‌وری» (Returns and Efficiency Focus)، «عملکرد تجاری» (Ignite Commercial Performance)، «رشد دیتا و دیجیتال» (Growth Through Data and Digital)، «تعلق قلبی و ذهنی» (Hearts and Minds) و «فناوری» (Technology Excellence) تعریف می‌شود که ایرانسل با توجه به پیاده سازی صد درصدی استراتژی درخشان با هدف جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات به‌روز دیجیتال، توانسته است بالاترین سطح کیفیت را به مشترکان خود، ارائه دهد و برنده جایزه اصلی این رقابت شود.

استراتژی کلان درخشان (BRIGHT)، به عنوان قطب‌نمایی برای تمام شرکت‌های زیر مجموعه MTN تعریف شده است که هر شرکت بنا به صلاح‌دید شرایط منطقه و بازار خود از آن بهره بگیرد.

هر سال، ۲۲ شرکت مجموعه MTN از سرتاسر جهان در مسابقه BRIGHT حضور پیدا می‌کنند و با تقویت شاخص‌های عملکرد خود در تناسب با بودجه، بر سر دست‌یابی به اهداف و ارتقای آن‌ها به رقابت می‌پردازند. شعبه‌هایی که «بیشترین» و در عین حال «سریع‌ترین» پیشرفت را به تناسب بودجه خود به نمایش بگذارند، به جایگاه نخست دست پیدا خواهند کرد.

بر این اساس، جایگاه‌های اول، دوم و سوم جایزۀ اصلی این مسابقه به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که بالاترین میانگین را در شاخص‌های شش‌گانۀ BRIGHT کسب کنند. ایرانسل توانسته است جایگاه نخست را در بخش جایزه اصلی از آن خود کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)