خانهاخبار
بسته اینترنتی نامحدود، هدیه T-Mobile به کاربران

بسته اینترنتی نامحدود، هدیه T-Mobile به کاربران

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، باعث شده تا شرکت مخابراتی T-Mobile به کاربران خود، بسته اینترنتی نامحدود اهدا نماید.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

همان طور که مستحضر هستید، بسیاری از کشورهای جهان به حالت قرنطینه درآمده و مردم ساکن در آنها، خانه نشین شده‌اند. همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های مختلف برای کاربران خود خدمات ویژه‌ای را در نظر بگیرند.

اپراتور مخابراتی T-Mobile به تازگی طی اقدامی جذاب و هیجان انگیز، به کاربران خود برای 60 روز آینده، بسته اینترنتی نامحدود هدیه می‌دهد. به این ترتیب کاربران این اپراتور بدون هیچ محدودیتی، به اینترنت نامحدود دسترسی خواهند داشت.

از جمله امکانات این بسته، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیه کاربران سیم کارت‌های T-Mobile برای 60 روز آینده، از بسته اینترنتی نامحدود برخوردار شده‌اند.
  • 20 گیگابایت اینترنت هات اسپات / Tethering برای کلیه کاربران در نظر گرفته شده است که به زودی در اختیارشان قرار می‌گیرد.
  • با مشارکت شرکت Lifeline، برای مشتریان ماهانه 5 گیگابایت اشتراک اضافه‌تر برای دو ماه آینده، در نظر گرفته شده است.
  • افزایش پهنای باند رایگان برای دانش آموزان و دانشجویان به میزان 20 گیگابایت ماهانه برای دسترسی به مطالب آموزشی آنلاین به مدت 60 روز
  • امکان تماس بین المللی رایگان مشترکین T-Mobile با کشورهایی که در درجه سوم شیوع قرار گرفته‌اند.

این روزها به دلیل تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها، سیستم‌های آموزش آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا معضل دسترسی به اینترنت برای بسیاری از افراد، از نان شب نیز واجب‌تر شود! بسیاری از مشترکین اپراتور T-Mobile در حال حاضر، از سرویس‌های نامحدود برای تماس، پیام رسانی یا دیتا استفاده می‌کنند. برخی کاربران اینترنت خانگی نیز چنین سرویسی را برای خود انتخاب کرده‌اند. اما در این شرایط فعلی، دسترسی به اینترنت و دیتای نامحدود از اهمیت بالایی برخوردار است. 

image

 

مسئولان اپراتور T-Mobile مدعی شده‌اند که قصد دارند تا کیفیت سرویس‌های خود را در حد استاندارد نگه داشته و از طرف دیگر، می‌خواهند تا تمامی مشترکین خود را به اینترنت نامحدود، به مدت 60 روز مجهز نمایند.

دونالد ترامپ و کاخ سفید، اخیرا پیرامون شیوع کرونا در کشور آمریکا و سراسر جهان، ابراز نگرانی کرده‌اند و قصد دارند تا از طریق قرنطینه و نگه داشتن افراد در منازل خود، با این ویروس مبارزه کرده و آن را شکست دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad

۱۳۹۸/۱۲/۲۴
تو مملکت ما هم اپراتورها مثل مسئولین کشور فقط به فکر دزدی و چپاول جیب مردم هستن