خانهاخبار
وان پلاس 8 لایت تاخیر می‌خورد؛ وان پلاس 8 پرو در دستان آیرون من

وان پلاس 8 لایت تاخیر می‌خورد؛ وان پلاس 8 پرو در دستان آیرون من

با وجود این که گفته می‌شد سری وان پلاس 8 پرو در اواسط ماه آوریل معرفی می‌شود، اما وان پلاس 8 لایت ظاهرا به این زودی وارد بازار نخواهد شد. در خبر دیگری وان پلاس 8 پرو در دستان رابرت داونی جونیور مشاهده شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

بر اساس گزارش‌ها، وان پلاس می‌خواهد در اواسط ماه آوریل از پرچمداران جدید وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو رونمایی کند. این شرکت به خاطر همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ مراسم خود را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. شیوع ویروس کرونا موجب تاخیر در تولید گوشی‌های مذکور نیز شده است، چون وان پلاس ابتدا می‌خواست این محصولات را در اواسط ماه مارس روانه بازار کند.

با این حال، بیشترین ضربه ظاهرا به وان پلاس ۸ لایت وارد شده است. این گوشی اولین موبایل وان پلاس است که از چیپست اسنپدراگون استفاده نمی‌کند و به سراغ تراشه دیمنسیتی مدیاتک رفته است. قیمت این دستگاه حدود ۴۰۰ یورو خواهد بود، اما عرضه آن احتمالا چند ماه به تعویق خواهد افتاد.

اگرچه وضعیت دو مدل قوی‌تر این سری بهتر به نظر می‌رسد، اما هنوز قطعیتی درباره عرضه به‌هنگام آن‌ها وجود ندارد. این گوشی‌ها حدود یک ماه دیگر معرفی می‌شوند، اما زمان عرضه آن‌ها فعلا نامشخص است. باید صبر کنیم تا ببینیم تولیدکنندگان چینی با چه سرعتی می‌توانند ظرفیت خطوط تولید خود را افزایش دهند.

وان پلاس ۸ پرو در دستان مرد آهنی

image

در خبری دیگر، تصویری از بازیگر مشهور هالیوود، رابرت داونی جونیور، منتشر شد که ظاهرا وان پلاس ۸ پرو را در دستان او نشان می‌دهد. در این تصویر به وضوح پیداست که موبایلی با دوربین عمودی در دست این بازیگر نقش «مرد آهنی» است و طراحی دستگاه با گزارش‌هایی که پیش‌تر از وان پلاس ۸ پرو منتشر شده بود مطابقت دارد.

طبق شایعات، وان پلاس ۸ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد تا به نسل پنجم ارتباطات دسترسی داشته باشد. این دستگاه پنلی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و با برخورداری از دوربین سه‌گانه، احتمالا از قابلیت شارژ بیسیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. سری وان پلاس ۸ احتمالا در تاریخ ۱۴ آوریل مصادف با ۲۶ فروردین رسما معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)