خانهاخبار
آیا آپدیت اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.1 برای نوت 10 و محصولات دیگر عرضه می‌شود؟

آیا آپدیت اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.1 برای نوت 10 و محصولات دیگر عرضه می‌شود؟

همان طور که می‌دانید، پرچمداران جدید سامسونگ و همچنین گوشی گلکسی زد فلیپ، به سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 مجهز هستند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که خانواده گلکسی S20 بیست و دوم بهمن ماه رونمایی شد و چندی است که وارد کشور عزیزمان نیز شده است. این محصولات به صورت پیش فرض علاوه بر مجهز بودن به سیستم عامل اندروید 10، رابط کاربری One UI نسخه 2.1 را نیز با خود یدک می‌کشند.

نسخه جدید رابط کاربری وان یو آی (One UI) با بهبودهای نرم‌افزاری نسبت به نسخه 2.0 که هم اکنون برای خانواده S10 و نوت 10 در دسترس قرار گرفته، همراه است.

از جمله تغییرات نسخه 2.1 رابط کاربری وان یو آی می‌توان به تغییرات تاگل‌های Quick Panel و تبدیل ویژگی Direct share به Quick Share اشاره کرد که به این ترتیب، نقل و انتقال فایل میان محصولات سری گلکسی با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

یکی از مدیران شبکه‌های اجتماعی سامسونگ در آخرین اظهارات خود، به این موضوع اشاره کرده است که رابط کاربری One UI 2.1 در آینده نزدیک برای محصولات زیر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت:

  • Galaxy Note 10
  • Galaxy Note 9
  • Galaxy S9

محصولاتی که تحت قرارداد با اپراتورها به فروش می‌رسند، معمولا اوایل فصل تابستان آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند. اما سال جاری میلادی قضیه کمی متفاوت شده و آپدیت نرم‌افزاری کمی زودتر از حد معمول برای گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 9، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 9 عرضه شده است. به این ترتیب دارندگان محصولات یاد شده می‌توانند تا پایان فصل بهار سال جاری میلادی، منتظر ارائه آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 باشند.

image

 

اگر شما نیز از جمله دارندگان پرچمداران سال گذشته یا دو سال پیش سامسونگ هستید و دستگاه خود را به اندروید 10 آپدیت کرده‌اید، لطفا نظرات خود را پیرامون این پلتفرم با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

آیا برای دریافت نسخه 2.1 رابط کاربری One UI هیجان زده هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

هوشنگ

۱۳۹۸/۱۲/۲۴
آیا گوشی A6 2018 اندروید 10 دریافت خواهد کرد چه زمانی؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۲/۲۲
نوت۱۱ که بیاید نیستان را به آتش می‌کشاند??
•گوریلاگلسِ احتمالاً7
•چیپست ادغام‌شده با ۵G (اسنپ‌پلاسِ ۸۶۵)
•رفرش ۱۲۰هرتزِ سوپر "سامولِد"
•باتری گرافنی☑