خانهاخبار
تصویر گلکسی M11 در Google Play Console منتشر شد

تصویر گلکسی M11 در Google Play Console منتشر شد

سامسونگ در حال کار روی موبایل پایین‌رده‌ای به نام گلکسی M11 است و به‌تازگی تصویری از این دستگاه در Google Play Console منتشر شده که دوربین سلفی حفره‌ای آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

سامسونگ ظاهرا مشغول آماده شدن برای توسعه سری M از تلفن‌های هوشمند این شرکت است. آن‌ها فعلا در حال کار روی گلکسی M11 هستند و این دستگاه قرار است به یکی از مدل‌های پایین‌رده محصولات سامسونگ بدل شود.

گلکسی M11 به‌تازگی در Google Play Console مشاهده شده و این موضوع نشان از عرضه قریب‌الوقوع آن دارد. در تصویری که از این گوشی به ثبت رسیده، می‌توانیم طراحی قسمت جلویی دستگاه را ببینیم:

image

مطابق آن‌چه که از مشخصات این دستگاه انتشار یافته، گلکسی M11 از نمایشگری با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند و در گوشه بالای سمت چپ آن حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ استفاده خواهد کرد و همراه با ۳ گیگابایت رم به بازار خواهد آمد. گلکسی M11 به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و به همراه پوسته One UI 2.0 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گلکسی M11 پیش‌تر در ماه ژانویه از اتحادیه وای فای مجوز گرفته بود تا معلوم شود که این گوشی از باند ۲.۴ گیگاهرتز وای فای پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، قبلا اعلام شده بود که این تلفن هوشمند در رنگ‌های آبی، مشکی و بنفش وارد بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)