خانهاخبار
هوآوی مراسم رونمایی از خانواده P40 را آنلاین برگزار می‌کند

هوآوی مراسم رونمایی از خانواده P40 را آنلاین برگزار می‌کند

هوآوی قبلا اعلام کرده بود که تلفن‌های هوشمند سری P40 را در تاریخ 7 فروردین در پاریس فرانسه معرفی می‌کند، اما حالا با نگرانی‌هایی که درباره ویروس کرونا وجود دارد این مراسم قرار است به شکل آنلاین برگزار شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

هوآوی تایید کرده که سری P40 رسما در تاریخ ۷ فروردین ۱۳۹۹ از طریق مراسمی آنلاین معرفی خواهد شد. پیش‌تر اعلام شده بود که این خانواده که عمدتا با تمرکز بر قابلیت‌های دوربین راهی بازار می‌شود قرار است در همان روز در مراسمی در شهر پاریس معرفی شود، اما حالا به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا این برنامه به حالت آنلاین درآمده است.

هوآوی نسبت به کنفرانس‌های خبری مجازی ناآشنا نیست. این شرکت قبلا میت ایکس اس و لپتاپ‌های میت‌بوک را به صورت آنلاین در اروپا معرفی کرده بود. در نتیجه، حالا انتظار داریم که رویداد مشابهی برای گوشی‌های سری P40 نیز برگزار شود. در تیزری که اخیرا برای این محصولات منتشر شده، چیز خاصی قابل مشاهده نیست و صرفا می‌توانیم برآمدگی ماژول دوربین را ببینیم. ولی شایعات بسیاری وجود دارد که به حضور دوربین جدید PRISM پریسکوپ با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری اشاره می‌کند.

طبق گزارش‌های اخیر، هوآوی P40 پرو لنز اصلی ۵۲ مگاپیکسلی دارد که از فناوری ادغام پیکسل ۱۶ به ۱ استفاده می‌کند تا بهترین عملکرد را در شرایط کم‌نور داشته باشد. بر اساس شنیده‌ها، P40 پرو قادر است قابلیت زومی در دامنه ۱۸ تا ۲۴۰ میلی متری داشته باشد؛ این در حالی است که دامنه زوم P30 پرو ۲۴ تا ۱۲۵ میلی متر بود.

با توجه به این که اوپو فایند ایکس ۲ بالاخره مقام نخست فهرست برترین دوربین‌های DxOMark را از آن خود کرد، حالا همه به هوآوی چشم دوخته‌اند تا ببینند پرچمداران آتی این شکرت قادر به پشت سر گذاشتن می ۱۰ پرو و فایند ایکس ۲ پرو خواهند بود یا نه. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سری P40 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)