خانهاخبار
تصاویر زنده دیگری از پیکسل 4a لو رفت

تصاویر زنده دیگری از پیکسل 4a لو رفت

پس از انتشار دو سری از تصاویر زنده پیکسل 4a حالا نوبت به مجموعه دیگری از تصاویر این دستگاه رسیده که موبایلی نه چندان تمیز را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

پیکسل ۴ موبایل پرجنجالی بود؛ آن دستگاه باتری کوچکی داشت، فاقد دوربین فوق عریض بود و در بالای نمایشگر آن حاشیه نسبتا بزرگی به چشم می‌خورد که البته میزبان سیستمی به نام موشن سنس بود. اگر می‌خواهید این قابلیت را در سایر گوشی‌های اندرویدی پیاده‌سازی کنید به این مطلب مراجعه نمایید.

حالا بعد از گذشت چند ماه نوبت به موبایل میان‌رده گوگل با نام پیکسل 4a رسیده که نسخه‌ای ارزان‌تر از پیکسل ۴ است. در چند روز اخیر ابتدا تصویری از این دستگاه به شکل ساده منتشر شد و بعد تصویر آن را درون یک کیس محافظ دیدیم. حالا نوبت به تصاویر دیگری رسیده که دستگاهی نه چندان تمیز را نشان می‌دهد. همان طور که می‌بینیم، این گوشی در قاب عقب خود دوربینی یگانه دارد که در کمال تعجب درون ماژولی به شکل مربع قرار گرفته است.

گوگل احتمالا مثل پارسال می‌خواست پیکسل 4a را در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود عرضه کند، اما این کنفرانس به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع کرونا لغو شد و حالا قرار است شاهد برگزاری رویدادی آنلاین باشیم. در نتیجه این دستگاه اکنون احتمالا به صورت آنلاین معرفی خواهد شد. سری پیکسل 4a احتمالا دو عضو دارد و در کنار مدل عادی شاهد رونمایی از مدل ایکس ال آن هم خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)