خانهاخبار
ایسوس گوشی ROG Phone 3 را در سه‌ماهه سوم 2020 معرفی می‌کند

ایسوس گوشی ROG Phone 3 را در سه‌ماهه سوم 2020 معرفی می‌کند

با توجه به شیوع ویروس کرونا عرضه تلفن هوشمند گیمینگ ROG Phone 3 با تاخیر مواجه شده و قرار است در فصل سوم سال 2020 از راه برسد. ایسوس قبلا تایید کرده بود که این گوشی از اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

بر اساس یک گزارش جدید، شرکت ایسوس قصد دارد در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ از چند تلفن هوشمند جدید رونمایی کند که یکی از آن‌ها ROG Phone 3 خواهد بود. در حال حاضر تایید شده که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد.

آن طور که از شرایط بازار به نظر می‌رسد، حوزه تلفن‌های گیمینگ بسیار داغ است و شرکت‌ها سعی دارند بیشترین استفاده را از این بخش از بازار ببرند. یکی از برندهای مشهور در زمینه گیمینگ، خط تولید ROG یا «جمهوری گیمینگ» است که زیربرندی از شرکت ایسوس به حساب می‌آید. با وجود این که برند ROG در چند وقت اخیر رشد و محبوبیت زیادی پیدا کرده، اما ایسوس در مجموع عملکرد خوبی در بازار موبایل از خود به جا نگذاشته است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، تخمین زده می‌شد که کسب و کار تلفن‌های هوشمند ایسوس چیزی حدود ۳۳۳ میلیون دلار ضرر کرده باشد. این ضرر هنگفت باعث شد آن‌ها ساختارهای درونی شرکت را تغییر دهند. در نتیجه، این شرکت با برگزاری نشستی ویژه اعلام کرد که محصولاتی مثل ZenPhone 7 و ROG Phone 3 را در دست تولید دارد.

این نشست قبل از کنفرانس 5G کوآلکام برگزار شد، ولی ایسوس تایید کرده بود که هر دو گوشی آتی آن‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهند کرد. با این حال، به خاطر شیوع ویروس کرونا، عرضه این دستگاه‌ها تا سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. البته گفتنی که تا آن زمان احتمالا شاهد عرضه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهیم بود که بهبودهایی نسبت به مدل عادی این تراشه دارد و برای گیمینگ مناسب‌تر است. در نتیجه این احتمال وجود دارد که ROG Phone 3 هم از همین چیپست استفاده کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)