خانهاخبار
مشارکت جمعی برای شکست کرونا در گروه‌های آسیب‌پذیر با همکاری شاتل‌موبایل و خیریه مهربانه

مشارکت جمعی برای شکست کرونا در گروه‌های آسیب‌پذیر با همکاری شاتل‌موبایل و خیریه مهربانه

شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای گروه‌های آسیب‌پذیر، از جمله خانواده‌های کم بضاعت، کودکان کار و افراد کم‌توان حمایت می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، با توجه به اینکه این روزها شیوع ویروس کرونا به دغدغه اصلی بسیاری از افراد بدل شده و در این میان به دلیل کمبود و گرانی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده، بسیاری از گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه از دسترسی به این اقلام محروم شده‌اند، شاتل موبایل از پروژه جدید خیریه مهربانه به منظور تامین اقلام بهداشتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده حمایت می‌کند.

image

 

در این پروژه خیریه، سرمایه تامین شده صرف خرید اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش لاتکس، دستکش نایلونی، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، شوینده، پد الکلی، دستمال کاغذی و سایر ملزومات شده تا در دسترس بسیاری از گروه‌های آسیب‌پذیر، از جمله خانواده‌های کم بضاعت، کودکان کار و افراد کم‌توان قرار گیرد.

شاتل موبایل امیدوار است با حمایت از این پروژه خیریه، جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکنان و مشترکین سیم‌کارت‌هایش و گسترش این مشارکت جمعی، در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، به سهم خود به سلامت هموط‌نان کمک کرده و باری از دوش جامعه پزشکی کشور بردارد.

برای مشارکت در پروژه خیریه و کمک به خرید اقلام بهداشتی ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر و کم‌بضاعت برای مقابله با کرونا، به وب‌سایت خیریه مهربانه به نشانی www.mehrabane.ir مراجعه کنید.

مهربانه نخستين پلتفرم تامین سرمایه جمعی (کرادفاندینگ) با هدف جمع‌آوری مبالغ مورد نیاز برای موسسات خيريه رسمی است. مهربانه در طى ۴ سال فعاليت خود، بیش از ۲۱۰ پروژه موفق، همكارى با ۷۴ موسسه خیریه، فعاليت در ۲۰ استان و جمع‌آوری بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک به صورت کرادفاندینگ را در کارنامه خود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)