خانهاخبار
تصویر زنده جدید پیکسل 4a طراحی این گوشی را تایید کرد

تصویر زنده جدید پیکسل 4a طراحی این گوشی را تایید کرد

دومین مجموعه از تصاویر زنده پیکسل 4a نشان می‌دهد که طراحی تلفن هوشمند بعدی گوگل به همان شکلی است که پیش‌تر دیده بودیم.
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

به‌فاصله چند روز پس از انتشار اولین تصاویر زنده از پیکسل 4a، حالا نوبت به عکس‌های دیگری از این میان‌رده رسیده که این‌بار دستگاه را درون کیس محافظ نشان می‌دهد. در این تصویر بخش پشتی دستگاه دیده نمی‌شود، ولی حداقل می‌توانیم نگاهی به تغییرات فیزیکی جدیدترین تلفن هوشمند شرکت گوگل داشته باشیم.

این تصویر زنده جدید از پیکسل 4a توسط TechDroider منتشر شده که می‌گوید نمونه حاضر مدل کوچک این سری است. بر طبق رندرهایی که پیش‌تر از این گوشی منتشر شده بود، پیکسل 4a احتمالا نمایشگری ۵.۷ یا ۵.۸ اینچی خواهد داشت. در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر این دستگاه حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. با این حساب، بعید به نظر می‌رسد که در پیکسل 4a شاهد حضور سیستم رادار-محور Soli باشیم.

image

با این حال، حرکت به سمت طراحی حفره‌ای حاکی از حرکت گوگل به سمت ترند بازار و عرضه موبایلی با بیشترین نسبت صفحه به بدنه است. متاسفانه در این تصویر قاب پشتی گوشی پیدا نیست چون محافظی روی آن قرار گرفته که به جز ماژول دوربین و حسگر اثر انگشت بقیه قسمت‌ها را پوشانده است. با توجه به محل قرارگیری حسگر اثر انگشت می‌توانیم حدس بزنیم که پیکسل 4a نمایشگر OLED و نرخ نوسازی بالا نخواهد داشت، چون این شرکت سعی دارد قیمت دستگاه را پایین نگه دارد.

پیکسل 4a از نظر مشخصات سخت‌افزاری قرار نیست بهترین تلفن هوشمند موجود در بازار باشد، اما قطعاتی دارد که می‌تواند از پس کارهای لازم بربیاید. طبق شایعات این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند و در ادامه سال قرار است با اسنپدراگون ۷۶۵ نیز به بازار بیاید تا به 5G دسترسی داشته باشد. این تلفن هوشمند احتمالا در مراسم آنلاین Google I/O معرفی خواهد شد، چرا که گوگل امسال مراسم فیزیکی توسعه‌دهندگان خود را به خاطر ویروس کرونا لغو کرده است.

نظر شما درباره طراحی پیکسل 4a چیست؟ آیا مایل به خرید چنین موبایلی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)