خانهاخبار
تأخیر یک ماهه، گریبانگیر آیفون 12 و کمپانی اپل!

تأخیر یک ماهه، گریبانگیر آیفون 12 و کمپانی اپل!

ویروس کرونا این روزها دردسرهای زیادی برای اهالی دنیای تکنولوژی ایجاد کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

اگر پیگیر اخبار و رسانه‌ها باشید، مسلما می‌دانید که شیوع ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است و این موضوع، روی فعالیت کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی نیز تأثیر گذاشته است. ویروس COVID-19 این روزها، باعث شده تا زمان عرضه آیفون های 2020 اپل با تأخیر یک ماهه روبرو شود. همچنین ممکن است که مشکلات به وجود آمده، روی میزان فروش این محصولات نیز تأثیر گذاشته و اعداد و ارقام آنها را نسبت به انتظارات مسئولان کوپرتینویی با تغییر روبرو کند.

گزارش‌های Bank of America حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی کارخانه‌های تولید کننده قطعات، باعث شده تا روند تولید آیفون‌های 2020 اپل با مشکل مواجه شده و به این ترتیب، تأخیر قابل ملاحظه‌ای در عرضه آن‌ها اعمال شود. طبق شایعات و اعلام برخی افراد، این روند روی تولید آیفون SE 2 یا همان آیفون 9 نیز تأثیر خواهد گذاشت.

image

 

یکی از تحلیل گران دنیای تکنولوژی به نام Wamsi Mohan همچنان نسبت به این موضوع خوشبین است و در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که تأخیر در عرضه محصولات جدید اپل، به صورت کامل به میزان تولید کارخانه‌ها در ماه آوریل و می بستگی دارد. از آنجا که بخشی از تولید نسل دوم آیفون اس ای چندی است که آغاز شده، لذا پیش بینی می‌شود که این محصول در رویداد ماه مارچ کمپانی اپل، معرفی گردد.

از آنجا که هنوز میزان فروش آیفون SE 2 مشخص نیست، اما برخی افراد و تحلیل گران معتقد هستند که این محصول با فروش 30 میلیونی در سال جاری میلادی روبرو خواهد شد. اما ستاره این میدان را می‌توان خانواده آیفون 12 دانست که احتمالا در ماه سپتامبر و رویداد هر ساله اپل، به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که خانواده iPhone 12 در چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد که تمامی آنها، از مودم Snapdragon X55 که به تکنولوژی 5G (نسل پنجم شبکه مخابراتی) مجهز است، برخوردار خواهند بود. تمامی این پیش بینی‌ها از این موضوع حکایت دارند که سال 2020، سال خوبی برای اهالی کوپرتینو خواهد بود و احتمالا باید انتظار اوج گیری مجدد این کمپانی و فروش بالای خانواده آیفون 12 را داشته باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)