خانهاخبار
ساعت هوشمند اوپو با شباهت بالا به اپل واچ معرفی شد

ساعت هوشمند اوپو با شباهت بالا به اپل واچ معرفی شد

اوپو به‌تازگی از اولین نسل ساعت هوشمند خود با نام Oppo Watch رونمایی کرده است. این دستگاه شباهت بالایی به اپل واچ دارد اما از سیستم عامل ColorOS استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

اوپو سرانجام همراه با رونمایی از تلفن‌های هوشمند سری Find X2 از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداشت. این دستگاه شباهت زیادی به اپل واچ کوپرتینویی‌ها دارد، اما ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی در آن وجود دارد که بررسی این محصول را جذاب می‌کند.

ساعت هوشمند اوپو موسوم به Oppo Watch بدنه‌ای با اندازه ۴۶ یا ۴۱ میلی متری دارد که نمایشگری ۱.۶ یا ۱.۹۱ اینچی از نوع OLED آن قرار گرفته است. این دستگاه می‌تواند فعالیت‌های ورزشی و ضربان قلب را ردیابی کرده و ضمن پشتیبانی از eSIM تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم باشد. به‌علاوه، اوپو واچ قابلیت ECG یا الکتروکاردیوگرام دارد که در کمتر دستگاهی شاهد حضور آن هستیم.

image

اوپو می‌گوید این ساعت از فناوری شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرف مدت ۱۵ دقیقه آن را ۴۶ درصد شارژ کنید. عمر باتری این دستگاه با استفاده عادی تقریبا ۴۰ ساعت است و در حالت صرفه‌جویی انرژی هم می‌تواند تا ۲۱ روز دوام بیاورد.

image

نکته جالب توجه درباره اوپو واچ نرم‌افزار آن است. این شرکت می‌گوید به جای WearOS گوگل از نسخه خاصی از ColorOS استفاده کرده که برای دستگاه‌های پوشیدنی آماده شده است. البته طبق اعلام شرکت، این دستگاه احتمالا در بازارهای مختلف نرم‌افزارهای گوناگونی خواهد داشت اما فعلا اطلاعات دقیقی در این باره منتشر نشده است.

image

اوپو واچ از ۲۴ مارس مصادف با ۵ فروردین در چین عرضه می‌شود اما عرضه جهانی آن در انتهای ماه آوریل انجام خواهد گرفت. قیمت مدل ۴۱ میلی متری این گجت ۲۱۵ دلار و مدل ۴۶ میلی متری آن ۲۸۸ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)