خانهاخبار
نوبیا رد مجیک 5G روز 22 اسفند معرفی می‌شود

نوبیا رد مجیک 5G روز 22 اسفند معرفی می‌شود

پس از انتشار بنچمارک آنتوتوی نوبیا رد مجیک 5G و شکستن رکورد امتیازات این بنچمارک، حالا نوبیا رسما اعلام کرده که تلفن هوشمند مذکور را در تاریخ 22 اسفند معرفی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

مدتی است که اخبار مختلفی درباره تلفن هوشمند نوبیا رد مجیک 5G شنیده می‌شود. اما نوبیا حالا بالاخره اعلام کرده که این موبایلِ مجهز به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی را در تاریخ ۱۲ مارس مصادف با ۲۲ اسفند روانه بازار خواهد کرد.

پیش‌تر از روی شایعات و گزارش‌ها مشخص شده بود که این گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ و مودم 5G خواهد داشت. چند روز پیش نیز اکانت رسمی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که این دستگاه پره خنک‌سازی پیشرفته‌ای دارد که می‌تواند ۱۵ هزار بار در دقیقه بچرخد. این سیستم خنک‌سازی پیشرفته به رد مجیک 5G اجازه می‌دهد عملکرد بهتری داشته باشد و احتمالا به همین دلیل است که موبایل جدید نوبیا توانسته امتیاز خیره‌کننده ۶۳۳ هزار را از بنچمارک آنتوتو دریافت کند.

image

نی فی (Ni Fei)، مدیرعامل شرکت نوبیا در مطلب بلندی توضیح داد که چرا این پره جدید از نظر آن‌ها این قدر خاص و ویژه است. او مدعی شد که مایع خنک‌کننده به تنهایی برای خنک کردن قطعات داخلی دستگاه کافی است و به همین دلیل نوبیا، درست مثل رد مجیک ۳، در این دستگاه هم از یک پره چرخنده واقعی استفاده کرده است.

image

سرویس بنچمارک آنتوتو دقیقا امتیاز ۶۳۳٫۷۲۴ را به نوبیا رد مجیک 5G داده و می‌گوید این دستگاه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 دارد. رکورد بیشترین امتیاز آنتوتو پیش از این با امتیاز ۶۲۰٫۹۵۲ در دست بلک شارک ۳ بود. رد مجیک 5G دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی، یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگری از نوع OLED دارد که نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)