خانهاخبار
تفاوت میان اوپو Find X2 و Find X2 Pro فاش شد

تفاوت میان اوپو Find X2 و Find X2 Pro فاش شد

بر اساس تصویری که به‌تازگی در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده، حالا می‌دانیم که Oppo Find X2 و Oppo Find X2 Pro چه تفاوتی با یکدیگر دارند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اوپو تلفن‌های هوشمند سری Find X2 را ۱۶ اسفند معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعات قبلی و مجوزهایی که برای این خانواده صادر شده می‌دانیم که Find X2 از شماره مدل CPH2023 و Find X2 Pro از شماره مدل CPH2025 استفاده می‌کند. حالا به‌تازگی تصویری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که تفاوت میان این دو دستگاه را نشان می‌دهد. البته صحت این تصویر قابل تایید نیست، بنابراین بهتر است آن را قطعی تلقی نکنید.

اوپو فایند ایکس ۲ و ایکس ۲ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند و هر دو نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع S-AMOLED دارند که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن +HD پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این دو دستگاه حسگر اثر انگشت داخلی دارند و هر دو دارای حفره‌ای هستند که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی IMX616 سونی است. اوپو برای هر دو گوشی از شارژ سریع ۶۵ واتی استفاده کرده و آن‌ها را با ColorOS 7.1 راهی بازار می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ است.

image

در ادامه ویدیویی منتشر شد که ویژگی‌های اوپو فایند ایکس ۲ را نشان می‌دهد. این تلفن هوشمند ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 دارد. فایند ایکس ۲ پرو مجهز به دوربینی سه‌گانه متشکل از یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. این دوربین از لرزشگیر نوری دوگانه، زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۶۰ برابری پشتیبانی می‌کند. تلفن مذکور یک باتری ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به پشتیبانی از ۱۰ باند 5G، ان‌اف‌سی، بلندگوهای دوگانه استریو و استاندارد IP68 اشاره کنیم. فایند ایکس ۲ پرو در دو رنگ مشکی و نارنجی به بازار می‌آید.

در آن سو، اوپو فایند ایکس ۲ دوربینی سه‌گانه دارد که شامل یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین این گوشی از زوم هیبریدی ۵ برابری و زوم دیجیتال ۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند. این دستگاه ۸ گیگابایت رم LPDDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 دارد. فایند ایکس ۲ مجهز به یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به پشتیبانی از ۴ باند 5G، ان‌اف‌سی و بلندگوهای دوگانه استریو اشاره کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)