خانهاخبار
کرونا باعث تعطیلی کارخانه تولید نمایشگرهای ال جی شد

کرونا باعث تعطیلی کارخانه تولید نمایشگرهای ال جی شد

به دنبال شناسایی فردی مبتلا به کرونا در نزدیکی یکی از کارخانه‌های شرکت ال جی در شهر گومی کره جنوبی، این شرکت کارخانه تولید نمایشگرهای خود را به طور موقت تعطیل کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

ال‌جی جدیدترین شرکت دنیای فناوری است که فعالیت‌های آن تحت تاثیر ویروس کرونا قرار می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری Joongang Ilbo، این کمپانی کره‌ای یکی از کارخانه‌های تولید نمایشگر خود را در که شهر گومی کره جنوبی واقع بوده به خاطر تایید ابتلای یکی از کارکنان مراکز نزدیک به آن‌جا تعطیل کرده است. با وجود این که خود این کارخانه به طور مستقیم تحت تاثیر این ویروس قرار نگرفته، ولی ال‌جی برای حفظ سلامت کارکنان خود این تصمیم را اتحاذ کرده است.

این کارخانه در زمینه تولید نمایشگرهای LCD مبنتی بر فناوری TFT مشغول به فعالیت بوده، اما به نظر نمی‌رسد که این تعطیلی تاثیری روی عرضه یا تولید دستگاه‌ها بگذارد. ال‌جی اعلام کرده که پس از پایان سه روز فعالیت‌های کارخانه را به شکل عادی از سر می‌گیرد.

این غول کره‌ای علاوه بر تعطیلی کارخانه مذکور دست به انجام چندین اقدامی محافظتی از جمله فراهم‌سازی مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و نصب دوربین‌های مادون قرمز زده تا از شیوع سریع این ویروس جلوگیری کند. شمار مبتلایان بیماری COVID-19 در کره جنوبی به ۳ هزار نفر رسیده است.

ال‌جی یکی از چندین شرکت دنیای فناوری است که به خاطر هراس از گسترش بیشتر ویروس کرونا دست به اقدامات محدودکننده می‌زند. پیش از این اپل و سامسونگ نیز مجبور شده بودند کارخانه‌ها و فروشگاه‌های خود را تعطیل کنند تا از سلامت کارکنان خود مطمئن شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)