خانهاخبار
وان پلاس 13 اسفند محصولی ویژه و ناشناخته معرفی می‌کند

وان پلاس 13 اسفند محصولی ویژه و ناشناخته معرفی می‌کند

توئیتر شعبه هند وان پلاس در توئیت جدیدی خبر داد که این شرکت روز 13 اسفند می‌خواهد از پروژه‌ای ویژه رونمایی کند. ولی این پروژه موبایل یا محصولی تجاری نخواهد بود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

توئیت جدیدی که توسط حساب کاربری وان پلاس هند منتشر شده می‌گوید این شرکت می‌خواهد در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) از محصول جدیدی رونمایی کند. با توجه به گزارش‌ها، این دستگاه هرچه باشد وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو یا حتی وان پلاس ۸ لایت نخواهد بود. توئیتر شعبه بریتانیای وان پلاس حدود دو هفته پیش در توئیتی به این موضوع اشاره و اعلام کرده بود که آن‌ها در حال کار روی پروژه‌ای ویژه هستند که موبایل یا محصول تجاری نخواهد بود.

وان پلاس مدتی قبل از تلفن مفهومی تازه‌ای رونمایی کرد که بدنه‌ای از جنس شیشه الکتروکرومیک داشت. آن دستگاه با کمک جریان سطح-پایینی از الکتریسیته، شیشه جلوی لنزهای دوربین را به صورت کدر نشان می‌داد تا صرفا پس از باز کردن اپلیکیشن دوربین جریان الکتریسیته قطع شود و لنزها به نمایش درآیند.

مدت زمانی که طول می‌کشید تا شیشه عقب از حالت کادر به حالت شفاف درآید ۰.۷ ثانیه طول می‌کشید و کاربر می‌توانست بدون مشکل و به سرعت به عکاسی بپردازد. وان پلاس اعلام کرده بود که از این فناوری در دستگاه‌های تجاری آتی خود استفاده خواهد کرد. ولی همان طور که گفتیم محصول پیش روی این شرکت موبایل یا دستگاهی تجاری نخواهد بود.

image

در شایعه دیگری، اولین عکس افشایی از وان پلاس 8 5G منتشر شد که تصویر آن از روی دفترچه راهنمای این دستگاه تهیه شده بود. اگر این تصویر صحیح باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که وان پلاس ۸ در گوشه سمت چپ بالای خود از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده کند. علاوه بر این، می‌توانیم ببینیم که در این‌جا به وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز اشاره شده است.

وان پلاس ۸ پرو احتمالا نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع Fluid AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۴۰ پیکسل خواهد داشت. این دستگاه امکان انتخاب نرخ نوسازی ۱۲۰، ۹۰ یا ۶۰ هرتزی را به کاربر می‌دهد تا خود فرد انتخاب مناسبی بین نمایش روان‌تر و مصرف باتری کمتر داشته باشد. وان پلاس ۸ پرو از اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

در قاب عقب این گوشی دوربینی چهارگانه شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم هیبریدی ۵ برابری و سنسور تشخیص عمق زمان پرواز قرار دارد. در بخش دوربین سلفی سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته تا کاربر از بابت تهیه عکس‌های سلفی نگرانی نداشته باشد. وان پلاس ۸ پرو به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که احتمالا قرار است برای اولین بار از فناوری شارژ بیسیم Qi پشتیبانی کند. علاوه بر این، پیش‌بینی شده که وان پلاس ۸ پرو بالاخره به استاندارد IP68 مجهز می‌شود تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد.

در کنار مدل پرو، وان پلاس ۸ معمولی را خواهیم داشت که از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع Fluid AMOLED استفاده می‌کند و دوربینی مثل برادر بزرگ‌تر خود دارد که فاقد سنسور زمان پرواز است. این گوشی از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با استاندارد IP53 برخوردار خواهد شد تا در برابر پاشش آب مقاوم باشد.

مدل کوچک‌تر این خانواده وان پلاس ۸ لایت است که احتمالا نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد و از چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ استفاده خواهد کرد. دوربین عقب این گوشی از لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو تشکیل شده است. وان پلاس ۸ لایت دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم وان پلاس چه برنامه‌ای برای ۱۳ اسفند در نظر گرفته است؟ پیش‌بینی می‌شود که سری وان پلاس ۸ حدود یک ماه دیگر معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)