خانهاخبار
آیا واکسن و یا درمانی برای بیماری کرونا وجود دارد؟

آیا واکسن و یا درمانی برای بیماری کرونا وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که خیلی‌ها این روزها از خود می‌پرسند این است که چه درمان یا واکسنی برای کرونا وجود دارد؟ آیا این بیماری درمانی دارد؟ شاید بهترین پاسخ درباره‌ی این سوال را سازمان جهانی بهداشت داده باشد که در این مطلب به آن اشاره کرده‌ایم.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به سوال واکسن کرونا و یا درمان کرونا می‌گوید،  تا به امروز، هیچ واکسن و داروي ضد ویروس خاصی برای جلوگیری و یا درمان کرونا وجود ندارد. با این حال، مبتلایان براي رفع علائم باید تحت مراقبت قرار بگیرند. افراد مبتلا به حالت شدید بیماري باید در بیمارستان بستری شوند. بیشتر بیماران به لطف مراقبت حمایتی بهبود می‌یابند. واکسنهای احتمالی و برخی از درمانهاي دارویی خاص در دست بررسی هستند. واکسن‌ها و روش‌های درمانی بوسیله پژوهش‌های بالینی در معرض آزمایش قرار گرفته‌اند.

image

سازمان بهداشت جهانی در حال تلاش براي تولید واکسن‌ها و داروها براي پیشگیری و درمان کووید-19 است. موارد روبرو مؤثرترین راههاي محافظت از خود و دیگران در برابر کووید-19 است: مرتباً دستان خود را تمیز کنید، سرفه خود را با خم آرنج یا دستمال بپوشانید و فاصله حداقل 1 متري را از افرادي که سرفه و یا عطسه میکنند، حفظ کنید. این موثرترین راه برای پیشگیری از بیماری کرونا است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

لیلی

۱۳۹۸/۱۲/۱۱
ایشالله این مرحله رم با خوشی و سلامتی رد میکنیم و با کمترین تلفات. بعد میریم مرحلهد بعدی :)