خانهاخبار
پلی استور به یک قابلیت هیجان انگیز مجهز شد

پلی استور به یک قابلیت هیجان انگیز مجهز شد

برخی کاربران اندروید 10 به تازگی با یک ویژگی جذاب در تنظیمات پلی استور گوگل روبرو شده‌اند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

پلی استور یا همان فروشگاه نرم‌افزاری گوگل، از اهمیت بالایی برخوردار است. غول دنیای جستجوگرها نیز از این موضوع باخبر بوده و طی سالیان متوالی، بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را در این زمینه شاهد بوده‌ایم. به تازگی یکی از قابلیت‌های مورد نیاز کاربران، به این سیستم اضافه شده است که در این مطلب، به آن اشاره خواهیم کرد.

از آنجا که وب سایت Android Police گزارش داده، برخی کاربران به این موضوع پی برده‌اند که در تنظیمات پلی استور گوگل، گزینه جدیدی برای فعال‌سازی حالت تیره یا همان Dark Mode اضافه شده است. اگر چه سیستم عامل Android 10 از ویژگی دارک مود به صورت کامل پشتیبانی می‌کند، اما پلی استور آخرین گزینه‌ از میان اپلیکیشن‌های گوگل است که به این حوزه اضافه شده است.

image

 

زمانی که این قابلیت به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گیرد، منوی مربوطه مانند تصویر بالا به سه حالت مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد:

  • Light: تم روشن
  • Dark: تم تیره
  • System default: همگام با سیستم عامل

از آنجا که حالت تیره (Dark Mode) در حال محبوب و همه‌گیر شدن است و هر روز کاربران بیشتری از آن در اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کنند، لذا مطمئنا به محض ارائه چنین قابلیتی روی پلی استور گوگل، استفاده کنندگان از این سرویس به گرمی از آن استقبال خواهند کرد.

این ویژگی به صورت رندوم و بدون توجه به ورژن پلی استور برای برخی کاربران نسخه دهم اندروید در دسترس قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که اندروید پای (9.0) یا ورژن‌های قدیمی‌تر نیز تحت پوشش این قابلیت قرار می‌گیرند یا خیر، اما به نظر می‌رسد که حالت تیره پلی استور برای سیستم عامل‌های جدید در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار تم تیره Play Store گوگل خواهد بود.

اگر نسخه آزمایشی اندروید 10 را روی دستگاه خود نصب کرده و این قابلیت برای شما فعال شده است، لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱۲/۱۲
داداش چیزی میزنی این قابلیت از تابستون ۹۸ برای s8 روی اندروید ۹ فعال شده کجایی باوو .
من فکر کردم قابلیت دانلود همزمان رو فعال کرده

دانشمند

۱۳۹۸/۱۲/۱۱
نوت ده دارم یه ماهه فعال شده ولی تو دارک مود گاهی یه لحضه گیر میکنه هنوز جای کار داره