خانهاخبار
بنچمارک نوبیا رد مجیک 5G از گیمینگ 144 فریم بر ثانیه‌ای خبر می‌دهد

بنچمارک نوبیا رد مجیک 5G از گیمینگ 144 فریم بر ثانیه‌ای خبر می‌دهد

بر اساس بنچمارک جدیدی که از نوبیا رد مجیک 5G منتشر شده، این دستگاه دارای نمایشگر و پردازنده‌ای است که عملا می‌تواند بازی‌هایی با نرخ 144 فریم بر ثانیه را اجرا کند.
۱۳۹۸/۱۲/۹

شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در رقابت برای رسیدن به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با یکدیگر رقابت دارند، ولی نوبیا قصد دارد با برداشتن قدمی بلندتر از همه آن‌ها پیشی بگیرد. بر اساس اخبار، رد مجیک 5G صفحه نمایشی مجهز به نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام استفاده خواهد کرد.

سرویس بنچمارک گیم‌بنچ مدعی است که به رد مجیک 5G دسترسی یافته و علاوه بر اسنپدراگون ۸۶۵، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی را روی آن مشاهده کرده است. همچنین، گفته می‌شود که این دستگاه سیستم خنک‌سازی پیشرفته‌ای دارد که مانع از داغ شدن بیش از حد موبایل می‌گردد.

نوبیا رد مجیک 5G در طول آزمایش‌های این بنچمارک به متوسط نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه و حداقل نرخ ۱۴۲ فریم بر ثانیه رسیده است. بر روی این دستگاه بازی Real Racing 3 آزمایش شده که از جمله عناوین محبوب گیمرهاست. با این حال، پابجی و Arena of Valor نتوانسته‌اند از نرخ ۹۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فراتر بروند چون از نرخ‌های بالاتر پشتیبانی نمی‌کنند.

گیم‌بنچ به این نکته اشاره می‌کند که کوآلکام تمام توان خود را به کار گرفته تا بین GPU و نمایشگر دستگاه هماهنگی مناسبی ایجاد کند، و در اسنپدراگون ۸۶۵ تقریبا به این مهم دست یافته است. اکنون با توجه به این که احتمالا بازی‌های بیشتر و بیشتری در آینده با نرخ فریم‌های بالاتر منتشر خواهند شد، باید منتظر بمانیم تا ببینیم گرافیک آدرنو ۶۵۰ می‌تواند از پس نرخ سراسری ۱۴۴ فریم بر ثانیه بربیاید یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)