خانهاخبار
استون مارتین DB11 V8 Shadow Edition از راه رسید

استون مارتین DB11 V8 Shadow Edition از راه رسید

استون مارتین DB11 V8 Shadow Edition به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو تنها در 300 نمونه به تولید می‌رسد.
۱۳۹۸/۱۲/۸

در سال 2017 شرکت استون مارتین تصمیم به عرضه خودروی جذاب DB11 به عنوان جایگزین خودروی قدیمی DB9 گرفت. امروز این شرکت بریتانیایی تصمیم به رونمایی از مدل تولید محدود آن گرفته است. این خودروی اسپرت از پکیج مخصوصی بهره می‌برد و نام Shadow Edition برای آن انتخاب شده است. در حالی که این خودرو در بازار جهانی عرضه می‌شود، تنها در 300 نمونه به تولید می‌رسد. این پکیج تغییراتی در قدرت تولیدی موتور ایجاد نمی‌کند و همچنان با یک موتور 8 سیلندر روبه‌رو هستیم. با خرید این محصول رینگ‌های 20 اینچی مشکی براق آلیاژی، پلاک مخصوص و بال کرومی جذاب دسترسی پیدا می‌کنید.

image

در کابین استون مارتین DB11 V8 Shadow Edition از آلکانترا مشکی رنگ برای فرمان اسپرت آن و همچنین چرم مشکی رنگ برای صندلی‌ها استفاده شده است. این پکیج برای استون مارتین DB11 V8 کوپه و مدل کانورتیبل آن یعنی DB11 V8 Volante قابل سفارش است. در حالی که بسیاری از ویژگی‌های مشکی رنگ استون مارتین DB11 V8 Shadow Edition ثابت است، کاربران می‌توان بخشی از آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. برای مثال امکان سفارش 6 رنگ مختلف برای بدنه و رنگ‌های متنوع برای کالیپرهای ترمز برای خریداران فراهم شده است.

image

قدرت استون مارتین DB11 V8 Shadow Edition توسط یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو تامین می‌شود. این موتور قدرتی برابر با 503 اسب بخار و گشتاوری برابر با 696 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از همین امروز می‌توان استون مارتین DB11 V8 Shadow Edition را سفارش داد. قیمت پایه این خودروی اسپرت در ایالات متحده آمریکا برابر با 222,600 دلار است. در حال حاضر نمی‌دانیم این خودرو در چه تاریخی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)