خانهاخبار
ال جی V60 ThinQ با باتری غول پیکر معرفی شد

ال جی V60 ThinQ با باتری غول پیکر معرفی شد

ال جی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. ال جی V60 ThinQ از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۸

ال جی V50 ThinQ یکسال پیش در همین هفته به عنوان یکی از اولین گوشی‌های 5G جهان معرفی شد. امروز مدل جدید این گوشی هوشمند از راه رسیده است که تقریبا در تمام زمینه‌ها بهبود پیدا کرده است. گوشی ال V60 ThinQ از طراحی مشابه با نسل قبلی خود بهره می‌برد و در پنل جلویی خود یک صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با نسبت تصویر 20:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس را میزبانی می‌کند. حاشیه‌های کمی در اطراف این نمایشگر به چشم می‌خورد و در بالای آن برش قطره‌ای قرار گرفته است. ال جی برای این پرچمدار خود فریم آلومینیومی و پنل پشتی شیشه‌ای درنظر گرفته است. در بخش پشتی لوگوی LG به همراه دوربین اصلی با چیدمان افقی خودنمایی می‌کند.

سنسور اثر دوربین این اسمارت فون 64 مگاپیکسلی بوده که از فناوری Pixel Binning بهره می‌برد. این فناوری باعث ثبت تصاویر 16 مگاپیکسلی با جزئیات بالا و نور قابل قبول می‌شود. برای اولین بار در گوشی‌های ال جی، امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 8K برای کاربران فراهم شده است. ال جی دوربین این دستگاه را به قابلیت Voice Bokeh مجهز کرده که توسط آن صدای محیط به کمترین حد ممکن می‌رسد و شفافیت صدای فرد موردنظر افزایش پیدا می‌کند. ال جی برای دستیابی به این هدف، از 4 میکروفن باکیفیت استفاده کرده است.

ال جی برخلاف بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، جک 3.5 میلی‌متری هدفون را برای جدیدترین پرچمدار خود در نظر گرفته است. روی پنل پشتی ال جی V60 ThinQ دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسور ToF قرار گرفته است. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند مانند پرچمداران موجود در بازار به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. قدرت آن را جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 تامین می‌کند که از مودم 5G اسنپدراگون X55 بهره می‌برد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که البته امکان استفاده از کارت حافظه نیز در آن وجود دارد.

image

همانطور که می‌توان از یک پرچمدار در سال 2020 انتظار داشت، ال جی V60 ThinQ نیز با سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. انرژی این اسمارت فون توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که با استفاده از فناوری شارژ سریع می‌توان 50 درصد ظرفیت آن را در مدت زمان 30 دقیقه شارژ کرد. با توجه به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، انتظار می‌رود این باتری عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد. از دیگر ویژگی‌های ال جی وی 60 تین‌کیو می‌توان به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اسپیکر استریو و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

ال جی هنوز اعتقادی به گوشی‌های انعطاف پذیر ندارد؛ با این حال با نوآوری خود ویژگی‌های این محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ال جی V60 ThinQ از جدیدترین نسخه Dual Screen به عنوان یکی از تجهیزات جانبی که باید به صورت جداگانه خرید، پشتیبانی می‌کند. این قاب از نمایشگر 6.8 اینچی مشابه با ال جی V60 ThinQ بهره می‌برد؛ با این حال وزنی یکسان با مدل قبلی که دارای پنل 6.4 اینچی بود، دارد. این پنل OLED به کاربران اجازه می‌دهد که در زمینه‌های مولتی تسکینگ، اجرای فایل‌های مولتی مدیا و همچنین اجرای بازی راحتی بیشتری داشته باشند.

ال جی V60 ThinQ در رنگ‌های Classy Blue و Classy White در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند در ایالات متحده آمریکا توسط اپراتورهای AT&T، T-Mobile و US Cellular به فروش می‌رسد. در حال حاضر قیمت این پرچمدار اعلام نشده است؛ با این حال ال جی به این موضوع اشاره کرده که آن را با قیمتی کمتر از ال جی V50 ThinQ 5G وارد بازار خواهد کرد. پرچمدار سال گذشته این برند کره‌ای با قیمت اولیه 999 دلار در اختیار خریداران قرار گرفت. با توجه به این موضوع، احتمالا ال جی V60 ThinQ قیمتی نزدیک به 900 دلار داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hadi

۱۴۰۰/۱/۱۰
قطعا lg v60

omid

۱۳۹۹/۱۱/۱۶
سلام.ادم می مانه بین lg v60 و LG Velvet کدوم را انتخواب کنه