خانهاخبار
وان پلاس 7T پرو به عنوان بهترین موبایل MWC 2020 معرفی شد

وان پلاس 7T پرو به عنوان بهترین موبایل MWC 2020 معرفی شد

علی‌رغم آن که MWC 2020 لغو شد، اما برگزارکنندگان این مراسم به صورت آنلاین اعلام کردند که از نظر آن‌ها بهترین موبایل سال گذشته وان پلاس 7T پرو بوده است.
۱۳۹۸/۱۲/۷

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ قرار بود از پنجم تا هشتم اسفند در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، اما انجمن GSM در اطلاعیه‌ای با اشاره به شیوع ویروس کرونا از لغو این کنفرانس بین‌المللی خبر داد. این اتفاق باعث شد خیلی از شرکت‌ها نتوانند از بستر پربازدید MWC بهره‌مند شوند و در نتیجه به فکر برگزاری رویدادهایی جداگانه به منظور عرضه محصولات خود افتادند.

حالا اما برگزارکنندگان کنگره جهانی موبایل به صورت آنلاین از برنده عنوان بهترین تلفن هوشمند سال رونمایی کردند: وان پلاس 7T پرو. طبق اعلام وب‌سایت MWC Barcelona، جدیدترین پرچمدار وان پلاس بهترین موبایل سال ۲۰۱۹ است. داوران می‌گوید: «این دستگاه از نقطه نظر فناوری با برخورداری از پردازنده‌ای در کلاس جهانی، سرعت شارژ بالا و نرم‌افزار فوق‌العاده، در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. این شرکت به سبب ارائه محصولی کارآمد با قیمت مناسب موفق ظاهر شده و به خاطر انتخاب استراتژی صحیح برای حضور در بازار باید مورد تحسین قرار بگیرد.»

به عبارت دیگر، وان پلاس در این محصول سخت‌افزاری را به همراه بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری خود ارائه کرده که شایسته ستایش است. وان پلاس 7T پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت حافظه رم دارد. این دستگاه دارای فناوری شارژ سریعی است که بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده و نرم‌افزاری موسوم به OxygenOS دارد که بسیار ساده است و کاربران آن را می‌پسندند.

افزون بر این، مورد تحسین قرار گرفتن به خاطر استراتژی بازاریابی خبری بزرگ برای وان پلاسی است که تا همین چند سال پیش هزینه خاصی صرف تبلیغات آنلاین نمی‌کرد. برای آن دسته از کاربران که نمی‌دانند باید بگوییم وان پلاس 7T پرو جدیدترین پرچمدار این شرکت است که نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع Fluid AMOLED (با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی) و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل دارد. روی این صفحه با گوریلا گلس ۶ پوشیده شده است.

وان پلاس 7T پرو در بخش دوربین دارای سه لنز است که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی است. در بخش جلوی این دستگاه دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. وان پلاس 7T پرو از یک باتری ۴۰۸۵ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و شارژ سریع ۳۰ واتی دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

دایی عباس

۱۳۹۸/۱۲/۸
آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغ تان چو نیزه برای ستم دراز این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد