خانهاخبار
هوآوی سری P40 را 7 فروردین معرفی خواهد کرد

هوآوی سری P40 را 7 فروردین معرفی خواهد کرد

بر طبق اعلام مدیرعامل هوآوی، این شرکت پرچمداران سری P40 را در رویدادی به تاریخ 7 فروردین 1399 در شهر پاریس فرانسه معرفی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۶

هوآوی امروز در مراسمی ویژه از محصولات جدید خود از جمله میت ایکس اس، میت‌پد پرو و میت‌بوک ایکس پرو رونمایی کرد، اما این مراسم محدود به این دستگاه‌ها نبود. چینی‌ها در کنفرانس امروز فرصت را غنیمت شمردند تا اعلام کنند که سری P40 خود را ۲۶ مارس مصادف با ۷ فروردین در پاریس فرانسه معرفی خواهند کرد.

هوآوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو به عنوان جانشینان پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو معرفی خواهند شد که پارسال ما را با دوربین قدرتمند خود شگفت‌زده کردند. سری پی ۴۰ درست مثل سری میت ۳۰ به خاطر تحریم‌های آمریکا فاقد خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل خواهد بود و در عوض از اکوسیستم جدید هوآوی موسوم به HMS استفاده خواهد کرد. در این اکوسیستم از ابزارهایی مثل فروشگاه اپلیکیشن‌های AppGallery به عنوان جانشین ابزارهای گوگل استفاده شده است.

با وجود این که هنوز حدود یک ماه تا مراسم رونمایی از این محصولات باقی مانده است، اما بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پی ۴۰ دارای دوربینی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری باشد و از سنسور ۵۲ مگاپیکسلی سونی استفاده کند. به‌علاوه، این گوشی از 5G پشتیبانی خواهد کرد و پنج رنگ مختلف برای آن تولید می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)