خانهاخبار
ردمی K30 پرو از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده خواهد کرد

ردمی K30 پرو از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده خواهد کرد

بر اساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شده و رندر جدیدی که از ردمی K30 پرو به سطح اینترنت راه پیدا کرده، به نظر می‌رسد که این دستگاه دوربین سلفی پاپ‌آپ دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۴

برند ردمی چند وقت پیش گوشی Redmi K30 را در بازار خانگی خود معرفی کرد و حالا قرار است به‌زودی از نسخه پرو این تلفن هوشمند با نام Redmi K30 Pro رونمایی شود. این گوشی در چند وقت اخیر در حال دریافت مجوزهای مختلف بوده و حالا مدیران ردمی بخشی از مشخصات آن را تایید کرده‌اند.

معاون ارشد شیائومی و مدیر عامل برند ردمی، لو ویبینگ، اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرده که پرچمدار بعدی این شرکت موبایلی با قدرت و پیکربندی بالاست. در ادامه، لو وی چَن، با برگزاری یک نظرسنجی از کاربران پرسید که می‌خواهند ردمی K30 پرو در دوربین سلفی خود چه مکانیزمی داشته باشد و اکثر کاربران گزینه پاپ‌آپ را انتخاب کردند.

حالا نکته جالب توجه این است که در رندر جدید ردمی K30 پرو مشابه نسل قبلی این گوشی یعنی ردمی K20 پرو دوربین سلفی پاپ‌آپ دیده می‌شود. اخیرا دو تلفن هوشمند از شیائومی با شماره مدل‌های M2001J11E و M2001J11C از 3C مجوز گرفته بودند و گمان می‌شد که این گوشی‌ها همان ردمی K30 پرو باشند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اخبار قبلی، ردمی K30 پرو نمایشگری تمام صفحه از نوع OLED دارد. ماژول دوربین این گوشی نام مستعار Oreo را یدک می‌کشد و از لنز IMX686 سونی استفاده می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که در موبایل جدید ردمی با دوربینی چهارگانه طرف باشیم. ردمی K30 پرو مدتی قبل در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ هم رویت شده بود تا مشخص شود که پرچمدار ردمی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین ۸ گیگابایت رم دارد و این حافظه احتمالا از نوع LPDDR5 خواهد بود.

با توجه به دریافت تاییدیه‌های مختلف و گفته‌های مسئولان شیائومی و ردمی، انتظار داریم که به‌زودی اخبار رسمی‌تری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود و احتمالا تا چند وقت دیگر با تاریخی دقیق برای رونمایی از این محصول روبرو شویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)