خانهاخبار
اوپو Find X2 پیش از موعد در یک فروشگاه آنلاین ظاهر شد

اوپو Find X2 پیش از موعد در یک فروشگاه آنلاین ظاهر شد

علی‌رغم آن که تاریخ رونمایی از Oppo Find X2 به ماه مارس موکول شده است، اما این تلفن هوشمند به‌تازگی در یک فروشگاه آنلاین ظاهر شده تا بخش عمده مشخصات آن فاش شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲

اوپو فایند ایکس ۲ قرار بود شنبه سوم اسفند رسما معرفی شود، اما با توجه به لغو MWC 2020، رویداد رونمایی از این دستگاه به ماه مارس موکول شد. با این حال، اکنون طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند زودتر از موعد در یک فروشگاه آنلاین به نمایش گذاشته شده است.

Oppo Find X2 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع امولد با گوریلا گلس ۶ دارد. این صفحه نمایش دارای حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی است که لنزی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده. اگرچه این فروشگاه در مشخصات Oppo Find X2 اشاره‌ای به نرخ نوسازی این دستگاه نکرده، اما طبق شایعات قبلی باید منتظر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی باشیم.

در قاب عقب اوپو فایند ایکس ۲ دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که میزبان یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو لنز ناشناخته ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی است. دوربین این دستگاه می‌تواند با کیفیت 2160p@30fps فیلمبرداری عادی کرده و با کیفیت 1080p@240fps یا 720p@960fps فیلمبرداری اسلوموشن انجام دهد.

اطلاعاتی در خصوص چیپست دستگاه در این فروشگاه ارائه نشده، ولی اوپو رسما تایید کرده که Find X2 از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. مدل پایه این تلفن هوشمند ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، با این حال قبلا مدلی دارای ۱۲ گیگابایت رم هم از این دستگاه در بنچمارک‌ها مشاهده شده بود.

image

ظرفیت باتری اوپو فایند ایکس ۲ برابر ۴۰۶۵ میلی آمپر ساعت است که متاسفانه جزئیاتی درباره فناوری‌های شارژ آن ارائه نشده. اما انتظار داریم که شارژ بیسیم ۳۰ واتی و شارژ سیمی سریع ۶۵ واتی VOOC 2.0 را ببینیم.

در بخش ارتباطات فقط به نسخه 4G اشاره شده، اما پیش‌بینی می‌شود که در کشورهای سازگار با نسل پنجم مدل‌های 5G این دستگاه هم فروخته شود. جنس بدنه Find X2 از فلز است و میان دو تکه شیشه قرار گرفته. این موبایل همچنین از سیستم تشخیص چهره استفاده می‌کند اما اشاره‌ای به حسگر اثر انگشت نشده است.

قیمت اوپو فایند ایکس ۲ حدود ۱۷۰۰ دلار اعلام شده که بسیار گران و غیرواقعی است. در نتیجه به نظر می‌رسد که این قیمت صرفا جهت پر کردن فیلد قیمت نوشته شده باشد و گوشی اوپو در عمل این قدر گران نباشد. Oppo Find X2 دارای دو رنگ آبی اقیانوسی و آبی دریای شبانه است که متاسفانه فعلا تصویری از آن‌ها در دست نداریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad13759

۱۳۹۸/۱۲/۳
تو ایران میشه گوشیه 5g خرید